Portariuc se plânge de salariați puțini: Totu-i greșit, Primăria nu-și permite să piardă bani

O altă modificare importantă de organigramă este privitoare la înființarea Direcției Management Proiecte și Relații Externe care ar urma să se ocupe în principal cu întocmirea de proiecte europene.

 

Logica pentru care se dorește angajarea de personal suplimentar ar fi potrivit primarului orașului faptul că multe dintre proiectele importante ale Primăriei ar fi avut erori din cauza lipsei de personal calificat.
”S-a mers pe o subdimensionare a personalului și de asta a fost nevoie să refacem toate proiectele pe care le-am găsit, proiectul Cornișa a fost refăcut, proiectul de la teatru a fost refăcut, Piața Viilor la fel și sunt probleme și acum. De ce? Din cauza lipsei personalului. Trebuie asigurat personalul minim așa cum prevede legea și nu mai mult, posturile sunt stabilite prin lege, eu sper să obținem avizul ANFP. Noi am motivat acolo în acel raport tot ce am spus, există niște raportări legate de bugetul existent, de numărul de proiecte aflate în lucru, atunci când se aprobă majorarea de organigramă”, a declarat Ovidiu Portariuc.
Mai departe, edilul șef a arătat că efortul financiar este de peste 4 miliarde pe an pentru angajarea salariaților suplimentari în aparatul de specialitate.
”Primăria nu-și permite să piardă bani din cauza ineficienței dată de subdimensionarea schemei de personal. Banii care sunt pierduți din erorile făcute în cadrul acestor departamente sunt mai mulți decât salarizarea pentru aceste persoane. Vorbim de un necesar de 400.000 de lei aproximativ pe an. Vreau să vă spun că noi am plătit peste 25 de miliarde doar din corecții financiare pentru proiectele făcute până în 2012”, a mai spus Portariuc.
(G.E.)

CITEȘTE:
 Portariuc și posturile ”surpriză” din organigramă, revelație după trei ani