(P) După Clio E-TECH Hybrid, Captur și Megane Estate E-TECH Plug-in Hybrid, Renault își extinde gama hibridă cu sosirea a trei vehicule noi echipate cu această tehnologie inovatoare. Introducerea micro-hibridizării de 12V pe Arkana și Captur completează gama de motoare, oferind toate versiunile posibile de electrificare pentru a satisface orice nevoie, rămânând în același timp accesibile.
Noile modele ale producătorului francez vor fi disponibile în prima jumătate a anului 2021 și la dealerul autorizat Darex Auto, care a împlinit un an de când a deschis un showroom și în Botoșani, în incinta Botoșani Shopping Center. De asemenea, autoturismele hibrid din gama Renault vor putea fi testate și la showroom-urile Darex Auto din Suceava și Rădăuți.
Dezvoltată și brevetată de Renault Engineering, tehnologia E-TECH Hybrid combină două motoare electrice, o cutie de viteze inovatoare tip dog-clutch și un motor cu ardere internă. Pe E-TECH Plug-in Hybrid, bateria oferă o capacitate crescută pentru a maximiza și mai mult conducerea electrică in utilizarea zilnică. Tehnologia hibridă disponibilă în gama Renault face posibilă:
Tehnologia Renault E-TECH oferă toate avantajele motorului electric: pornire silențioasă și regenerarea bateriei în timpul decelerării și frânării pentru plăcerea pură la volan.
Renault continuă să-și extindă gama cu sosirea în Europa a unui nou concept de vehicul: SUV-ul coupe. Noul Arkana oferă un habitaclu cu tehnologie de ultimă oră și un spațiu interior generos pentru a acomoda familii și obiectele voluminoase ce trebuie încărcate.
Renault Arkana oferă un nou model hibrid cu motorul E-TECH Hybrid de 140 CP și baterie de 1.2 kWh (230V). O soluție de micro-hibridizare de 12V pe motoarele 1.3 TCe 140 și 160 completează această ofertă.
Referință tehnologică și conectată pentru SUV-urile urbane, lider de piață pe segmentul său în Europa, Renault Captur vine acum cu un motor E-TECH Hybrid care completează versiunea E-TECH Plug-In Hybrid. Acest motor oferă o reacție excelentă datorită unei baterii de 1.2 kWh și a unei puteri combinate de 140 CP. În timpul utilizării, clientul se va bucura de o plăcere maximă de condus și de un consum redus, fără a fi necesară reîncărcarea.
O soluție de micro-hibridizare de 12V este, de asemenea, introdusă pe motoarele pe benzină de 1.3 Tce, oferind încă o data modelului Captur cea mai complexă gamă electrificată din segment.
De asemenea, şi Renault Captur beneficiază acum de o specificaţie R.S. Line, după ce anterior a apărut pe Clio, Megane și Arkana. Pachetul vine cu un design special, bare de protecție față și spate reproiectate, o linie frontală specifică F1 și jante din aliaj în exclusivitate.
În interior, beneficiază de un plafon de culoare neagră, tapițerie specifică, un volan cu inserții roșii, finisaje tip “carbon” și un set de pedale din aluminiu. Acest finisaj de top oferă o ambianță sportivă cu atribute unice, indiferent de motorul ales.
Noul Megane beneficiază de o restilizare recentă care oferă un interior redesenat, mai ergonomic și modernizat, precum și cele mai bune tehnologii în ceea ce privește conectivitatea, multimedia și asistența la conducere.
După versiunea Estate, noul Megane hatchback vine acum cu motorul E-TECH Plug-in Hybrid, combinând avantajele și senzațiile speciale oferite de puterea electrică, fără a compromite autonomia.
Dezvoltând 160 CP, această tehnologie are o baterie cu o capacitate de 9.8 kWh (400V) și o autonomie de până la 50 de kilometri pe un ciclu combinat (WLTP) sau până la 65 de kilometri pe un ciclu urban (WLTP City).