Renault a dezvăluit numele noului său SUV – AUSTRAL! - FOTOGALERIE

(P) Renault a dezvăluit că noul său SUV va fi numit AUSTRAL. Provenit din latinescul "australis", numele este un cuvânt care rezonează în multe limbi europene, fiind ales deloc întâmplător de reprezentanții brandului francez. 

 

Însă mai importantă decât denumirea este vestea că modelul acesta va înlocui un bestseller celebru inclusiv în ţara noastră – Kadjar!

 

Aflăm la momentul de faţă că AUSTRAL este noua ofertă a mărcii Renault în categoria SUV-urilor compacte, oferind noi tehnologii conectate și plăcerea de a conduce responsabil. AUSTRAL va putea transporta confortabil până la cinci pasageri și are o lungime de 4.51 m. Pentru comparaţie Kadjar are 4.45 metri.

 

Sylvia Dos Santos, Manager Strategy Naming Model in cadrul Departamentului de Marketing Global Renault, explică: "AUSTRAL evocă vitalitatea și căldura emisferei sudice. Este un nume care invită la călătorie și este perfect pentru un SUV. Fonetica sa este armonioasă, echilibrată și ușor de pronunțat de oricine, pentru că ne dorim să fie internațional." 

 

O nouă viziune 

 

Potrivit reprezentanților, cu AUSTRAL, Renault își continuă ofensiva pentru a recâștiga segmentul C, ofensivă care a debutat cu lansarea Arkana și, în curând, cu Noul Megane E-TECH Electric. AUSTRAL va înlocui Kadjar în gama Renault și va fi pus în vânzare către publicul larg în primăvara anului 2022. 

 

În spatele numelui perfect 

 

Procesul Renault de identificare a numelor pentru modelele sale s-a schimbat de-a lungul anilor. Timp de multe decenii, numele vehiculelor Renault au început cu litera „R” (de la Renault) urmată de un număr. Cu toate acestea, de-a lungul istoriei mărcii, majoritatea modelelor au purtat nume reale.

 

Numele reale au un impact mult mai mare, deoarece semnificația din spatele numelui evocă un răspuns emoțional. Niciun brand care caută să creeze conexiuni cu clienții săi nu trebuie să uite acest lucru", spune Sylvia Dos Santos.

 

În plus, numele reale creează oportunitatea de a experimenta cu lungimi și sunete diferite. „Nume scurte și jucăușe, cum ar fi Clio și ZOE, se potrivesc vehiculelor mici, urbane și agile, în timp ce numele lungi și impunătoare, precum Talisman, funcționează bine pentru mașinile mari, care impun un statut", mai spune ea.

 

"Numele pe care îl auziți când un vehicul este lansat este rezultatul multor ani de gândire și cercetare. Există o serie de momente cheie pe care Renault își concentrează eforturile pentru atingerea echilibrului corect între numele noului vehicul, identitatea și publicul țintă, precum și valorile și personalitatea mărcii. Echipele de marketing, design, produs și juridic de la Renault lucrează în strânsă colaborare și, în unele cazuri, se bazează și pe expertiza agențiilor", spun reprezentanții.

 

În viziunea lor, numele se leagă deosebit de frumos cu strategia și identitatea mărcii, deoarece Renault, brand prezent la Botoșani prin Darex Auto, cu showroom la Botoșani Shopping Center, caută să mențină o imagine de brand modern care radiază căldură, căruia îi pasă de oameni și prioritizează nevoile acestora. Sylvia Dos Santos, Manager Strategy Naming Model, consideră că Austral vine cu un impuls proaspăt și deschide ușa către era tema „Nouvelle Vague” anunțată de Luca de Meo, încapsulează alchimia imaginilor pe care le evocă, a sunetelor în jurul cărora este construit, a produsului în sine și a mărcii.

 

 

DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL

download from google play download from apple store