Reclamații transmise pe fir gratuit la Primărie : NUMĂRUL

Numărul unic gratuit prin care cetățenii urbei pot transmite care le sunt nemulțumirile către conducerea Primăriei este funcțional începând de miercuri, 18 martie 2015.

 

Primarul Ovidiu Portariuc a arătat că pentru început această linie telefonică va fi accesibilă doar în timpul de program al funcționarilor.
”Este valabil de la ora 8:00 la 16:30. 0800030768, începând de astăzi cetățenii pot suna la acest număr și vor fi înregistrate toate cererile lor. În perioada următoare va fi făcut disponibil și pe o perioadă de timp de 24 din 24 de ore”, a declarat Ovidiu Portariuc, primarul orașului.
Având această linie telefonică, sesizările oamenilor ar urma să fie soluționate într-un mod mult mai facil dar și cu un interval de acțiune diminuat.
”Pe fiecare compartiment va fi deschisă câte o fișă, de la Registratură vor fi date foarte repede către compartimentele de specialitate și rezolvate cât mai repede”, a mai spus primarul.
Pe viitor se dorește și crearea unei platforme electronice pentru ca reclamațiile să poată fi transmise și de utilizatorii activi ai internetului. (G.E.)
CITEȘTE:
 Portariuc reinventează conceptul de audiență : Reclamații virtuale pentru probleme reale