Noul manager de la „Mavromati” vrea reclamații scrise – FORMULAR special publicat pe site-ul spitalului

În acest sens, pe site-ul unității medicale urmează să fie publicat un formular special pentru reclamații.

 

În cadrul unei conferințe de presă, managerul Spitalului Județean „Mavromati”, Monica Adăscăliței, a făcut un apel către pacienți să depună reclamații în scris.

 

„Eu am solicitat și o să public și pe site-ul spitalului un formular special pentru ca pacientul care are o problemă să se adreseze direct, prin hârtie, ca să putem lua niște decizii.”

Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.

 

 

Pentru a se porni o anchetă amănunțită este nevoie de o reclamație scrisă.

 

„Și aseară (n.r. marți seară) am primit un telefon legat de un aparținător nemulțumit de o activitate într-o anumită secție a spitalului. M-am deplasat personal, fac o anchetă internă, dar atâta timp cât eu nu am un document scris ... eu nu pot să fac o comisie doar pe baza unui telefon”

Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.

 

 

Cele mai multe dintre nemulțumirile la adresa personalului medical sunt exprimate în mediul online.