FC Botoşani a intrat oficial în zodia pariurilor, brandul Elsaco înlocuit pe tricouri cu o casă de pariuri - FOTOGALERIE

Dacă în Europa Occidentală tot mai multe ligi profesioniste militează împotriva implicării caselor de pariuri în sponsorizarea cluburilor, în România unul câte unul ajunge să fie sprijinit financiar de companii din acest domeniu.

 

Ultimul parteneriat de acest fel a fost anunţat chiar astăzi de către Asociaţia Fotbal Club Botoşani, care a prezentat tricourile cu inscripţia „Casa Pariurilor”


„Am atras atenţia sponsorilor naţionali”, a spus Cătălin Anton, directorul FC Botoşani, care a precizat că amintita casă de pariuri susţine deja echipa naţională, Cupa României şi Liga 2.


Contractul a fost semnat pe doi ani, iar reprezentanţii amintitei firme cred deja că va fi prelungit.


„Credem că a venit momentul să fim şi sponsorii unei echipe de Liga 1 şi suntem compatibili cu FC Botoşani, o echipă construită în timp, în ani de zile, sănătos, care a progresat de la un an la altul şi care până la urmă ne-a reprezentat şi în Europa League”,


Radu Ciupercă, reprezentant Casa Pariurilor.

 

Acesta a refuzat să precizeze valoarea contractului.

 

În condiţiile în care presa sportivă abundă de informaţii privind implicarea jucătorilor, dar nu numai a lor, în pariuri, lucru total interzis, Liga 1 şi o mulţime de alte echipe sunt sponsorizate tocmai de casele de pariuri.


De la promovarea pe prima scenă fotbalistică FC Botoşani nu a jucat pe faţa tricourilor decât cu „Elsaco”, proprietarul clubului.

 

 

 

 

DESCARCĂ GRATUIT APLICAŢIA BOTOŞĂNEANUL PENTRU MOBIL

 

download from google play download from apple store