Cum atrag cazinourile online clienți?

(P) Oficiul Național de Jocuri de Noroc (ONJN) a emis peste 20 de licențe cazinourilor care își desfășoară activitatea în mediul online, numărul lor fiind într-o continuă creștere, deoarece oamenii au acces la jocuri în condiții de maximă securitate și siguranță, mai ales în vremurile pe care le trăim, în care distanțarea socială a devenit obligatorie.

 

Dar cum fac aceste cazinouri să atragă clienți, mai ales într-o eră a concurenței crâncene din orice domeniu? Cel mai important rol îl joacă publicitatea în mediul online (rețelele de sociale, motoarele de căutare, platformele de vizionare a video-urilor etc), dar și la televizor, pe panourile publicitare stradale sau la diferite evenimente sportive și alte competiții sub formă de sponsorizări.


 
Putere de convingere mai presus de reclame


 
Cu toate acestea, dincolo de o campanie publicitară de succes, este nevoie și de o putere de convingere pentru a-i atrage pe oameni la joc și înscriere pe aceste platforme.


 
Astfel, cazinourile se văd nevoite să ofere o varietate de beneficii jucătorilor, cum ar fi bonusuri fără depunere, rotiri gratuite și sloturi gratuite, acestea fiind doar câteva dintre exemple. În acest fel clienții își pot testa curiozitățile fără să riște să piardă sume de bani, având oportunitatea de a vedea în timp ce jocuri le plac și li se potrivesc și ce jocuri doresc să joace în timp.


 
Această „tactică”, dacă îi putem spune așa, este foarte populară în rândul operatorilor economici de acest profil, reușind să atragă din ce în ce mai mulți jucători în sfera online-ului.


 
Bineînțeles jucătorii își pot retrage banii câștigați din bonusurile fără depunere sau rotirile gratuite în anumite condiții.

 

 
Totodată, atunci când doresc să investească bani în jocuri, ei vor mai primi noi bonusuri ce le pot folosi, în funcție de joc și de operatorul de jocuri, bonusurile putând fi de 2 sau de 3 ori valoarea investită în joc. Desigur pe lângă bonusuri se mai oferă și rotiri gratuite sau diferite premii surpriză.


 
În orice caz, se recomandă neapărat citirea și acceptarea termenilor și condițiilor pentru a se trece mai departe.


 
Cu cât mai variat, cu atât mai bine


 
Pe lângă varietate și diversitate, contează și ofertele speciale și unice oferite de operatorii de jocuri prin cazinouri.


 
Nu doar jocurile de tip păcănele sunt populare, dar și opțiunea de live casino sau live streaming prind la public din ce în ce mai mult, astfel că aproape toți operatorii licențiați din România oferă opțiunea îmbunătățită de live streaming din cazinouri.


 
Puteți citi mai multe informații despre ce presupune un cazino live și cum funcționează, pe Deluxe Casino Bonus.


 
Mai mult, multe dintre cazinouri oferă opțiunea de live streaming cu dealeri care chiar vorbesc limba română, condiții în care atmosfera din cazinoul online este identică cu cea dintr-unul offline.


 
Nu doar jocuri, ci și poker sau pariuri


 
Da, foarte multe cazinouri se pare că și-au îmbunătățit gama de produse cu diverse opțiuni precum poker, loterii internaționale sau cu posibilitatea de a paria pe sporturi folosindu-se de același cont.


 
Dacă credeți că pentru a juca într-un cazinou trebuie să aveți o căruță de bani, vă înșelați. Se poate paria, învârti și juca și pentru cei cu buzunarul mai mic, chiar și cu 1-2 lei.


 
Cazinourile online știu foarte bine că online-ul este viitorul, motiv pentru care de-o vreme încoace au dezvoltat softuri, programe și aplicații în așa fel, încât jucătorii să nu fie nevoiți să achiziționeze neapărat un PC sau laptop ori tabletă, ci să poată juca direct de pe telefonul mobil dacă au conexiune la internet. Ori, hai să fim sinceri, deja peste tot exista WiFi sau date mobile nelimitate, așa că acest aspect nu este un impediment pentru ei.


 
Tot din dorința de a satisface clienții, și de a-i atrage, acestora li se oferă posibilitatea de a decide cum doresc să intre în posesia banilor: să-și retragă de pe cardul bancar, prin transfer bancar sau prin portofelele electronice. Cazinourile mizează foarte mult pe buna comunicare cu clienții și astfel își instruiesc și angajații.