“Doar apeluri de urgenţă”, acesta este mesajul pe care o mulţime de botoşăneni îl au afişat de luni dimineaţă pe telefoanele care în mare parte au ajuns obiecte de decor.
Din jurul orei 11:00 abonaţii Telekom au putut primi sporadic apeluri şi suna la fel. Aceleaşi probleme le-au întâmpinat şi în ceea ce priveşte datele, accesul la internet fiind imposibil de realizat chiar şi atunci când datele erau deschise.
Cu un val de reclamaţii s-a confruntat reprezentanţa companiei din strada Poştei. Oamenii credeau iniţial că li s-a demagnetizat cartela, însă erau îndemnaţi de personalul de acolo să sune la 1234. Aici, după minute bune de aşteptare li se comunica faptul că există probleme în reţea, că se lucrează şi că în scurt timp serviciile vor fi reluate.
Cu toate acestea, la ora editării acestui text problemele încă persistau.
„Pe fondul unor disfuncţionalităţi de natură tehnică, o parte dintre clienţii Telekom pot întâmpina dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi vă asigurăm că specialiştii noştri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”,
mesaj Telekom pe pagina de Facebook a companiei.
Reprezentanţii fostului Cosmote şi Romtelecom estimau că în această seară problemele vor fi remediate.
DESCARCĂ APLICAŢIA BOTOŞĂNEANUL PENTRU MOBIL