Fabrica de lactate a vândut anul trecut brânzeturi de circa 1,4 milIioane de lei, dublu faţă de anul precedent.
Creşterea vânzărilor companiei Viofanny Lact Prodcom, deţinută de Ştefaniea şi Viorel Şfabu, a fost adusă mai ales de popularitatea produsului tradiţional Caşcaval de Săveni, potrivit reprezentanţilor companiei.
Produsele realizate de Viofanny ajung în magazinele alimentare din Botoşani, Iaşi şi Suceava prin distribuţie proprie.
„Anul 2017 a fost un an bun. Vânzările s-au dublat pentru că am devenit mai cunoscuţi. Avem un dosar de pus pentru înregistrarea Caşcavalului de Săveni ca produs cu Indicaţie Geografică Protejată (IGP). Am trecut de faza naţională, iar documentaţiile sunt în analiză la Bruxelles. Acest demers ne-a adus un plus de popularitate. Oamenii au vrut să-l încerce“, a declarat pentru Ziarul Financiarul Ştefaniea Şfabu, administratorul companiei Viofanny Lact Prodcom.