Un cunoscut produs românesc, creat în anii ’80, se întoarce în supermarketuri

Unul dintre cele mai cunoscute produse românești revine în supermarketuri.

 

Gigantul Lidl l-a scos deja la vânzare. Produsul a fost creat în anii ’80 și readus în cultură, anul trecut, cu ajutorul Staţiunii de Cercetare-Dezvoltare pentru Legumicultură Buzău.

 

 

Este vorba despre celebrul soi de roșii Buzău 1600. El a ajuns deja în magazinele Lidl care comercializează aceste tomate în urma unor parteneriate cu producători locali, scrie Bugetul.  

 

Anul acesta, însă, pe rafturile retailerului german, vor mai apărea și două soiuri de ardei românești.

 

„În 2017 am avut alături 6 parteneri cu experiență în cultivarea tomatelor: 4 din bazinul legumicol Băleni, județul Dâmbovița, un grup de producători din Deva și un producător local din Copăceni, județul Ilfov. Pentru acest an, am crescut numărul producătorilor implicați în proiect și am triplat suprafețele cultivate cu Roșii de Buzău. O altă noutate este faptul că acest soi este cultivat acum și în câmp deschis, sub plasă de umbrire”, au declarat oficialii Lidl, pentru economica.net.

 

 

 

download from google play download from apple store