Reclamaţie murdară la Urban Serv : O sesizare puţin hilară

 

În urma unei reclamaţii făcute de un botoşănean la Primăria Botoşani cu privire la societatea Urban Serv, cum că operatorul de salubrizare nu îşi face treaba aşa cum trebuie şi că pe strada pe care locuieşte nu este ridicat gunoiul menajer, s-a descoperit că acesta nici măcar nu avea încheiat un contractcu societatea.
Reprezentanţii Primăriei au transmis celor de la Urban Serv sesizarea primită, în urma căreia aceştia au început să verifice dacă reclamaţia este fondată.
„Am avut o sesizare trimisă prin Primărie către noi puţin hilară. Un cetăţean care a reclamat că, de pe o anumită stradă din municipiul Botoşani, mai spre periferia oraşului, nu se ridică deşeurile menajere şi în urma verificărilor am constatat că cetăţeanul în cauză nu avea contract încheiat cu Urban Serv”, a spus Simion Drelciuc directorul de la Urban Serv.
Mai mult, nici un cetățean care locuiește pe strada respectivă nu are perfectat cu Urban Serv un contract pentru preluarea deșeurilor menajere. Şeful de la societatea de salubrizare le-a transmis botoşănenilor care locuiesc în acea zonă să vină să încheie contracte, cu promisiunea că din momentul respectiv vor începe să îşi  facă treaba. De asemenea, în această săptămâna SC Urban Serv SA a demarat inventarierea zonelor cu case pentru a vedea dacă în contracte a fost trecut numărul real de persoane care locuiesc în imobil de unde se colectează deșeurile.
CITEŞTE:
 GPS-uri de 300 de euro pe lună pentru maşinile care ridică gunoiul