Aceasta este opinia unei tinere aflate la studii la Bucureşti.
Ea prezintă o altă imagine pentru Botoşani din punct de vedere economic, al activităţii pentru un start-up în orice domeniu
Dacă până acum am tot auzit despre sărăcia din Moldova, despre tinerii şi bătrânii care pleacă la muncă peste hotare pentru că nu au unde lucra, despre lipsa de perspectivă economică pe plan local, Monalisa Puruhniuc, studentă la Politehnică în Bucureşti şi specialist în marketing, spune că realitatea este diametral opusă. Puruhniuc aleargă la maratoane şi ultramaratoane pentru a salva vieţi, pentru a strânge donaţii pentru diferite ONG-uri care sprijină bolnavii.
„În primul rând aici este un aer total nepoluat, aici se respiră un alt aer. Apoi este un oraş foarte mic în care toate sunt foarte aproape şi poţi să faci orice fără să te preseze că nu ajungi la timp undeva. În 15 minute traversezi dintr-un capăt în altul oraşul, în Bucureşti îţi trebuie o oră şi jumătate cel puţin. Dacă vrei să deschizi o afacere, în Botoşani e cel mai tare loc posibil. E o piaţă nesaturată din toate punctele de vedere”, a spus Monalisa Puruhniuc.
„Totul ţine de calitatea pe care o oferi”
Ea este de părere că orice fel de business deschizi în Botoşani va merge „dacă te ocupi serios de el şi oferi servicii de calitate”.
„Nu e concurenţă în multe domenii şi niciun serviciu nu este acoperit 100%. Sunt multe lucruri pe care nu se găsesc în Botoşani, multe servicii şi totul ţine de calitatea pe care o oferi”, este de părere tânăra.
Monalisa Puruhniuc a mai spus că business-urile din Botoşani au marele avantaj că nu sunt condiţionate de vadul comercial, ca urmare a dimensiunilor reduse comparativ cu Bucureşti sau oraşele mari, şi din acest motiv clienţii aleg în funcţie de calitate, nu de poziţionarea afacerii.
„În Botoşani, dacă nu ai vad, dar ai calitate, nu este nicio problemă pentru că dacă prestezi servicii de top lumea vine la tine, indiferent unde eşti pentru că se ajunge rapid. Spre comparaţie, în Bucureşti dacă ai calitate, dar nu ai vad, nu vine nimeni din cauza distanţei şi a traficului greu. În Botoşani este important să prestezi calitate, să ai cele mai bune servicii şi lumea te va căuta”, a completat Monalisa Puruhniuc.
Împreună cu doi prieteni, botoşăneanca a deschis o afacere în domeniul marketingului şi a spus că piaţa răspunde la serviciile lor aşa cum se aştepta. (Sursa: Ziarul Evenimentul, sursă foto: Dor de Botoşani)