O șefă de la Urban Serv pe cale să preia conducerea noului serviciu de administrare a piețelor și cimitirelor de la Primărie

Preluarea de către Primăria Botoșani a administrării piețelor, oborului și cimitirelor a intrat în faza finală. În cursul zilei de astăzi ar urma să fie desemnat și conducătorul structurii nou create.

 

Au fost 3, a rămas 1


Municipalitatea a înființat Serviciul Public pentru Administrarea Piețelor, Oborului și Cimitirelor (SPAPOC), serviciu aflat în proprietatea orașului, și a organizat concurs pentru desemnarea șefului.


Inițial s-au înscris trei candidați, numai că tocmai primul care și-a depus dosarul nu s-a mai prezentat.


Astfel că la proba scrisă au ajuns doi pretendenți, unul a întrunit 49,66 puncte și a fost respins, iar celălalt 84,5 puncte și a fost declarat admis.


Este vorba despre Marinela Vieriu, actuală șefă a biroului achiziții și contractări de la SC Urban Serv SA, pentru care nu ar constitui o noutate ocuparea unui astfel de post.

 

A mai făcut treaba asta aproape un deceniu


În perioada 1996 – 2005, Marinela Vieriu a coordonat la amintita companie tocmai serviciul de administrare a piețelor și cimitirelor.


Inițial, un fost director al SC Urban Serv SA, pensionat între timp, s-a arătat interesat de concurs, dar a renunțat ulterior să mai participe.


În prezent, piețele din Botoșani sunt conduse de Dan Gherman, iar cimitirele de Iulian Coroblea, ambii angajați ai societății de salubrizare.


Marinela Vieriu mai are doar un pas în tentativa de a ajunge șeful serviciului nou constituit în cadrul Primăriei Botoșani: trebuie să susțină și interviul.  

 

Până la sfârșitul anului, noul serviciu ar urma să își completeze schema de personal și să devină sută la sută funcțional.

 

 

DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL

 

download from google play download from apple store