O angajată de la Carrefour a primit un scaun în cap de la un client

Incident petrecut ieri la unul dintre cele mai mari complexe comerciale din municipiul Botoșani.

 

Miercuri, 2 noiembrie, in jurul orelor 14:15, salariata Doroftei Elisabeta, angajată la S.C. Carrefour România S.A. Botoşani, in meseria de casier comercial,  s-a întins peste casa de marcat pentru a verifica coşul unui client, moment in care clientul a ridicat un scaun pliant pentru a-l pune pe bandă şi a accidentat-o in zona capului.


Lucrătoarea a  fost transportată cu ambulanţa la Spitalul Judeţean de Urgenţă Mavromati, pentru investigaţii de specialitate.


Circumstanţele şi cauzele evenimentului urmează a fi stabilite de către comisia de cercetare constituită la nivelul angajatorului, urmând  ca Inspectoratul Teritorial de Muncă să avizeze concluziile acesteia, conform prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă.