Lupaşcu numără terenurile Primăriei să stabilească „zestrea oraşului”

 

În prima săptămână de muncă în fotoliul de viceprimar, Cătălina Lupaşcu şi-a stabilit deja o serie de priorităţi de care să se ocupe îndeaproape. Parte dintre acestea i-au fost lăsate de Viorel Iliuţă iar liberala şi-a aluat angajamentul în a le continua. Printre obiective se numără şi întocmirea unei situaţii actualizată a bunurilor care aparţin Primăriei municipiului Botoşani cu privire la terenurile care fie sunt închiriate sau concesionate fie sunt sub incidenţa unor litigii.

Cătălina Lupaşcu a menţionat că a avut întâlniri cu şefii de servicii de la patrimoniu şi cadastru în care s-a stabilit un plan de lucru privitor la toate terenurile pe care le deţine Primăria. Mai exact, în termen de o săptămână de zile se va pune la punct o strategie prin care să fie realizată o inventariere a zestrei de la municipiu, cu termene foarte clare de finalizare. Scopul final al acestei sarcini este de a se şti la cu exactitate suprafaţa totală pe care o deţine municipalitatea în domeniul public şi privat al oraşului. „O zonă destul de dificilă şi care îşi reflectă activitatea în vistieria Primăriei, respectiv în colectarea taxelor şi impozitelor”, a declarat Cătălina Lupaşcu, viceprimarul municipiului Botoşani.
Edilul a mai menţionat că la nivel de municipalitate încă există probleme de ordin funciar care datează de ani de zile şi pe care doreşte să le soluţioneze. Cătălina Lupaşcu a mai spus că astfel continuă misiunea începută de predecesorul său la Primărie, Viorel Iliuţă care i-a predat astfel o ştafetă invizibilă în acest sens. „Dl. Iliuţă a demarat acest proces de reactualizare a ceea ce înseamnă patrimoniul municipiului Botoşani şi îmi doresc să rezolv într-un timp scurt măcar cât a rezolvat dl. Iliuţă”, a mai spus viceprimarul PNL de la Primărie.
[[banner]]
Fac o precizare ca să înţeleagă toată lumea despre ce este vorba, încă sunt înregistrate cereri nerezolvate din 1999 la Primărie care s-au adunat şi au constituit un dosar foarte gros de probleme nerezolvate cu oameni, cu societăţi care stau în chirii sau concesiuni care stau fără documente”, a completat şi Viorel Iliuţă. Fostul viceprimar s-a arătat optimist că înlocuitoarea sa îşi va duce la îndeplinire cu succes misiunea dat fiind faptul că este vorba despre vistieria municipiului.
CITEŞTE:
 Vicele Cătălina la raport de-o săptămână: Mută teatrul cu chirie la jumătate