„Linia fierbinte” la CJ: Cetăţenii îi reclamă lui Ţurcanu un vameş băut şi agresiv

 

Anunţul prin care preşedintele Consiliului Judeţean, Florin Ţurcanu şi-a făcut public numărul de telefon pentru a primi nemulţumirile oamenilor din judeţ pare să aibă efecte în rândul botoşănenilor care îl sună pe şeful CJ pentru a-i semnala mai multe probleme cu care se confruntă.

Una dintre reclamaţiile făcute prin telefon în cursul zilei de ieri, marţi 29 ianuarie 2013 a fost privire la comportamentul unui lucrător al punctului vamal Rădăuţi Prut care s-ar fi aflat băut la serviciu şi ar fi adresat cuvinte jignitoare cetăţenilor aflaţi în vamă. „Ieri vameşul se afla sub influenţa băuturilor alcoolice, aşa m-a sesizat la telefon o d-nă din Coţuşca şi le vorbea foarte urât oamenilor care treceau prin vamă la Rădăuţi Prut, l-am sunat pe şeful care este acum acolo şi i-am spus să ia toate măsurile care se impun”, a declarat Florin Ţurcanu, preşedintele CJ.

De asemenea, Florin Ţurcanu a mai spus că telefonul a cărui număr l-a făcut public este apelat continuu de oamenii din  judeţ care ridică tot felul de probleme atât sociale cât şi legislative sau administrative. „Orice problemă apare la nivelul judeţului oamenii sună, plus că mulţi sună şi vor să vină în audienţă. Începând de la probleme sociale, până la pensii că nu au fost calculate corect, că nu sunt respectate legile, chestiuni legate de situaţia lor familială sau în ceea ce priveşte zona în care trăiesc sau lucrează, ori nu au apă, ori nu au drumuri, probleme de ordin funciar”, a mai spus Ţurcanu. De altfel, şeful CJ a făcut un apel şi pentru directorii instituţiilor publice deconcentrate în cadrul Colegiului Prefectural în a menţine o relaţie decentă cu cetăţenii solicitarea fiind făcută tot ca urmare a sesizărilor primite prin telefon.
CITEŞTE:
 USL plesneşte după ce Ţurcanu şi-a pus afişe cu Iliuţă la instituţii - FOTOGALERIE