Linia ferată lăsată de izbeliște: Ar trebui să fie prioritatea numărul 1 a parlamentarilor botoșăneni

Aproape 150 de km de cale ferată, frecventată zilnic de studenți și cetățeni care fac naveta către muncă. Linia feroviară nu a fost inclusă pentru modernizare în niciun document.

 

Linia de cale ferată neinteroperabilă Iași-Dorohoi, în proprietatea Companiei Naționale de Căi Ferate CFR nu se va moderniza în perioada 2020-2030, deoarece a rămas pe dinafara tuturor programelor și planurilor naționale de investiții.

 

Linia ferată este închiriată și gestionată de S.C. RC-CF TRANS S.R.L. care, încă din 2009, a încheiat contract de acces pe această rută cu Regio Călători SRL.

 

Astăzi zace de izbeliște sub privirea guvernanților.

 

Linia de transport are aproximativ 140 km și cuprinde următoarele stații: Lețcani, Vlădeni, Todireni, Trușești, Ungureni și Dorohoi.

 

Zilnic, acest tip de transport este frecventat de sute de studenți și oameni de rând care fac naveta între domiciliu și locul de muncă.

 

”Această infrastructură feroviară, cu toate că este frecventată zilnic și indispensabilă unei mase mari de cetățeni, nu a fost inclusă pentru modernizare în niciun document, fie că discutăm de PNRR, Planul Investițional 2020-2030 sau orice alt document intern de strategie&modernizare al CFR”, spun cetățenii afectați de atitudinea guvernanților.

 

Asta ar trebui să fie prioritatea numărul 1 a reprezentanților botoșăneni din Parlamentul României, să se lupte pentru includerea infrastructurii de transport existente în programele naționale de modernizare cu fonduri europene, este comentariul postat pe grupul Hlipiceni.

 

DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store