Gara prin care trece-un tren din ”an în Paști” analizată pentru zgomot

Deși garniturile arate ca după bombardament, iar serviciile sunt sub orice critică, iată, Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA  a alocat 4,35 milioane de lei, fără TVA, pentru servicii de consultanţă în combaterea zgomotului.

 

De fapt este vorba despre elaborarea hărţilor strategice de zgomot şi a planurilor de acţiune pentru căile ferate.

 

Sunt vizate 5 tronsoane intens circulate, cu un trafic de 30.000 de treceri de trenuri pe an (Bucureşti Nord – Brazi; Ploieşti Vest – Ploieşti; Ploieşti Sud – Buzău; Feteşti – Constanţa; Roşiori Nord – Filiaşi) şi staţiile CFR aflate în interiorul a 20 oraşe, cu o populaţie mai mare de 100.000 de locuitori adică Bucureşti, Iaşi, Cluj Napoca, Timişoara, Constanţa, Craiova, Galaţi, Braşov, Ploieşti, Piteşti, Bacău, Oradea, Botoşani, Brăila, Buzău, Târgu Mureş, Sibiu, Arad, Baia Mare şi Satu Mare.

 

În acest sens, compania a lansat o licitaţie pe SEAP prin care firmelor interesate li se cere să constituie o garanţie de participare în cuantum de 40.000 lei, precum şi să facă dovada că, în ultimii 5 ani, au mai derulat contracte similare de minim 300.000 lei.

 

Durata contractului este de 30 de luni de la atribuire.

 

În gara de la Botoșani, recent modernizată, trenurile care ajung sau pleacă, sunt numărate e degetele de la o mână.

 

(Monitorul de Galati)

download from google play download from apple store