Forțele de Muncă de la Botoșani, mesaj către angajatori: CE obligații au

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani (AJOFM) aduce la cunoștința agenților economici să comunice agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene în a căror rază îsi au sediul, toate locurile de muncă vacante, în termen de cinci zile lucrătoare de la vacantarea acestora.

 

Redăm mai jos comunicatul de presă:
Prin locuri de muncă vacante , se înţelege  locurile de muncă devenite disponibile  ca urmare a încetării raporturilor de muncă sau de serviciu, precum şi locurile de muncă nou-create.
Să comunice agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă teritoriale, ocuparea locurilor de muncă vacante care au fost comunicate, în termen de o zi de la data ocupării acestora, în condiţiile legii. Comunicarea de către angajatori a locurilor de munca poate fi facută prin :
-    fax la nr.0231536793
-    e-mail – [email protected]
-    la sediul AJOFM Botosani din str.Colonel Tomoroveanu, nr.2, sediul punctului de lucru Dorohoi din  str.Postei nr.3 , sediul punctului de lucru Săveni din str.Tudor Vladimirescu nr.2,  sediul punctului de lucru Darabani str.Pieţei nr.6, sediul punctului de lucru Ştefăneşti.

Formularele privind declararea locurilor de muncă vacante precum şi ocupare acestora pot fi descarcate de la adresele :
-    http://www.botosani.anofm.ro/files/ANEXA%201A.pdf
-    http://www.botosani.anofm.ro/files/ANEXA%201B.pdf

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Botoşani asigură servicii gratuite de mediere a muncii  respectiv  punerea în legatură a angajatorilor cu persoanele în căutarea unui loc de muncă, în vederea stabilirii  unui raport de muncă sau de serviciu.

 

CITEȘTE: Se caută stewardese pentru o companie aeriană din Irlanda: Salariul - 1.400 euro