Președintele Consiliului Județean a declarat că, de frică să nu rămână fără acest serviciu extrem de important, locatarii dintr-un imobil care se încadrează în categoria abonaților model îi ajută pe salariații de la Apă să-i educe și pe vecinii care uită de restanțe cu anii.
”
Am avut o discuție cu ei și i-am rugat să caute o soluție de mijloc să nu mai pună în situații delicate bunii platnici. Dar în același timp trebuie să mergem pe ideea că trebuie făcut și un pic de regulă, adică dle ajutați-ne să intrăm în casă la acela care nu-și plătește apa, să-i întrerupem apa. Nu putem așa…la Botoșani au colaborat și nu mai sunt și acum lucrează cu cetățenii pe scara de bloc”, a declarat
Florin Țurcanu, președintele Consiliului Județean.
În cazul în care vor exista scări de bloc unde această variantă nu este soldată cu rezultate favorabile, atunci se vor relua măsurile de debranșare colectivă.
„
Sper să țină această soluție să nu mai ajungem să apelăm la astfel de măsuri. I-am rugat pe domnii care conduc societatea să folosească toate pârghiile legale să discute cu cetățenii și să nu ajungă la această situație decât în ultimă fază”, a mai spus
Țurcanu.
Societatea Nova Apaserv a fost deja sancționată de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor după o serie de reclamații depuse de bunii platnici care au rămas fără apă.
(G.E.)
CITEȘTE:
Mii de botoșăneni somați pentru datoriile la apă, program de furnizare de numai două ore la câteva blocuri