Chiar dacă lucrările sunt într-o avansată fază de execuţie, fondurile cu care firma a câştigat licitaţia sunt... insuficiente. Din acest motiv,
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADR) organizează o nouă licitaţie prin cerere de ofertă pentru execuţia de lucrări suplimentare.
Valoarea acestora este de 4 milioane de lei, care se vor adăuga celor 68 de milioane cheltuite până acum. Suplimentarea contractului a fost argumentată prin faptul că firma
UMB Spedition a fost nevoită să intervină cu lucrări neprevăzute la mai multe poduri, printre care şi cele de la Plopeni şi Salcea. Investiţia presupune modernizarea a 36 de kilometri de drum, carosabilul urmând să aibă o lăţime de 7 m.
CITEȘTE:
Scandal pe DN Botoşani – Suceava: Nesimiţiţi, râdeţi ca nişte fraieri, eu blochez drumul - VIDEO