Ciprian este proprietarul unei frizerii din Botoșani și spune că e muncă multă ca să țină spațiul curat și să nu îi dea dureri de cap inspectorii sanitare. Recent însă, a făcut o vizită la o clinică privată, și tânărul a răbufnit.
Nemulțumirea sa însă, nu și-o varsă către inspectorii de la Direcția de Sănătate Publică (DSP), ci către Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), care, spune acesta, închid ochii la multe nereguli.
„Tare mult aș vrea să vorbesc cu conducătorii ANAF! De ce? Am fost de dimineață (n.r. luni, 4 mai) să-mi fac niște analize la o clinică privată, din Botoșani. Am fost mai dezamăgit decât un soț înșelat de către nevastă! Păi pe mine mă prinde și ora 2 noaptea sâmbăta când fac curățenie și igienizare la frizerie și nu doar că-s fixist eu cu igiena, dar așa trebuie să fie, suntem în 2015, și într-o clinică SĂ FIE păianjeni, pereți murdari, mobilier plin de sânge?!”,a răbufnit Ciprian pe o rețea socială.
Totodată, acesta s-a arătat deranjat și de frizerii care se prezintă la domiciliul clienților, fără ca aceștia să plătească taxe pentru munca prestată și fără să respecte normele minime de igienă. Redăm mai jos mesajul integral:
„Am investit atâția bani în frizerie și atâtea ore de muncă și atâtea compromisuri ca să fie curat și igienic pentru clienți, și unele persoane care NU investesc nimic și NU oferă condiții, fac astfel de servicii acasă fără să plătească TAXE ?!!!!! Serios?! Adică am investit atâția bani, ofer locuri de muncă, plătesc TAXE, ofer condiții de igienă după normele UE și alții fac acasă fără să-i deranjeze NICI UN ORGAN DE CONTROL deși la mine au venit periodic controale de pe 3 decembrie de când am deschis?!!!! Mai și impozitează BACȘIȘUL angajatului? Păi ce concluzie să tragem? Hai să facem toți servicii ACASĂ și NU mai plătim niciunul nicio taxă!”.