„Cele 30 de ore practice eu le-aș vedea ca un număr de ore orientative. În momentul în care instructorul îi semnează fișa, el să fie convins că acel elev îndeplinește, la acel moment, baza de cunoștințe pentru a absolvi examenul. Testele care se dau la pregătirea teoretică și practică... aș ruga d-nii profesori, d-nii instructori să fie puțin mai intransigenți. Nu e niciun păcat dacă un elev repetă testul, vor fi elevi care își vor da seama că nu sunt făcuți pentru șoferie. Și atunci nu vor mai ajunge la volan, pe patru roți, teribiliști, cu lacune în educația civică”
Ovidiu Luca, șeful Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR)
„Cele 30 de ore practice eu le-aș vedea ca un număr de ore orientative. În momentul în care instructorul îi semnează fișa, el să fie convins că acel elev îndeplinește, la acel moment, baza de cunoștințe pentru a absolvi examenul. Testele care se dau la pregătirea teoretică și practică... aș ruga d-nii profesori, d-nii instructori să fie puțin mai intransigenți. Nu e niciun păcat dacă un elev repetă testul, vor fi elevi care își vor da seama că nu sunt făcuți pentru șoferie. Și atunci nu vor mai ajunge la volan, pe patru roți, teribiliști, cu lacune în educația civică”
Ovidiu Luca, șeful Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR)