BCR reeşalonează creditele clienţilor cu dificultăţi financiare

 

BCR a implementat o procedură rapidă de reeşalonare a împrumuturilor pentru clienţii aflaţi în dificultăţi financiare. Noua procedură vizează în principal aplicarea rescadentării prin reducerea ratelor lunare cu pînă la 50 de puncte procentuale pentru o perioadă de 6 luni de zile. Rescadentarea nu presupune costuri ridicate pentru clienţi. Cei care au sau estimează că vor avea dificultăţi de rambursare a împrumuturilor au la dispoziţie peste 700 de consilieri în sucursalele BCR.

BCR a implementat o procedură rapidă de reeşalonare a împrumuturilor pentru clienţii cu dificultăţi de plată a împrumuturilor. Noua procedura vizează simplificarea documentaţiei pentru aplicarea rescadentării prin reducerea ratelor lunare cu pînă la 50% pentru 6 luni. „În perioda următoare ne aşteptăm la un număr crescut de solicitări de sprijin venite din parte clienţilor noştri afectaţi de diminuarea veniturilor lunare, în special angajaţii din sectorul public. Oferim în mod proactiv soluţii de reeşalonare a creditelor pentru toţi clienţii care au sau estimează că vor avea dificultăţi de rambursare,” a declarat Ştefan Coroianu, director Credite Retail în cadrul BCR. Clienţii care înregistrează restanţe sau care estimează ca vor avea dificultăţi de rambursare sunt invitaţi să contacteze sucursalele BCR unde peste 700 de consilieri le stau la dispoziţie cu sfaturi şi sprijin pentru re-eşalonarea creditelor. Rescadentarea nu presupune costuri suplimentare (taxe ori comisioane) pentru clienţi. BCR oferă astfel soluţii viabile şi rapide pentru clienţii afectaţi de diminuarea veniturilor salariale.