Angajări pe o funcție de conducere la Prefectură: CE condiții se impun

Instituția Prefectului din Botoșani a scos la concurs ieri, 31 martie 2016, un post de ocupare a funcţiei publice de conducere vacante de: şef serviciu la Serviciul financiar, contabilitate, resurse umane şi administrativ. 

 

Potrivit anunțului publicat pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publice, data de susținere a probei scrise este 3 mai 2016, ora 10:00, locaţia de desfăşurare a concursului: Botoşani, sediul Instituţiei Prefectului. Totodată, dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a. În ceea ce privește condiţii de participare, candidaţii trebuie să aibă:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; 
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum doi ani;
- deţinerea certificatului de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi, privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- perfecţionări/specializări: diplomă sau certificat de absolvire operare/programare pe calculator.
Pentru concursul de recrutare (funcţii publice de conducere şi funcţii publice de execuţie), dosarul va cuprinde următoarele documente:
-    copia actului de identitate;
-    formularul de înscriere,
-    copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
-    copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
-    cazierul judiciar (acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
-    adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
-    declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.


”Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate”, se mai arată în anunțul publicat de Prefectura Botoșani.