7 lucruri pe care orice pasionat de pariuri sportive ar trebui să le cunoască

(P) Succesul la pariuri sportive este o combinație între pricepere, muncă, inspirație și strategie. Când spunem „strategie” nu ne referim la strategii bazate pe mize progresive, care sunt foarte riscante, un bun exemplu în acest sens fiind Easy Money.

 

În cazul pariorilor de succes, care iau în serios acest hobby, termenul „strategie” se referă la un plan de joc care are în vedere gestionarea bugetului, analizarea meciurilor, tipul biletelor plasate, cotele urmărite sau concretizarea oportunităților ivite la un moment dat.

 

Orice pasionat de pariuri sportive ar trebui să cunoască următoarele 7 lucruri:

 

Managementul banilor este temelia

 

Oricât de bine s-ar pricepe un parior la sport, el are șanse minime de reușită dacă nu are urmează reguli după care stabilește mizele biletelor. Mai devreme sau mai târziu, jocul haotic duce la pierderea banilor din cont. Pentru o creștere „organică” a bankroll-ului, dar și pentru reduce riscul epuizării rapide a fondurilor, miza trebuie raportată la buget și la probabilitatea de câștig.

 

Cine nu analizează meciurile nu poate avea pretenții

 

Probabilitatea de câștig a unei selecții nu este indicată cu precizie de cota oferită de agenția de pariuri. Ea trebuie calculată de parior, în urma analizării tuturor factorilor de risc. Cine copiază ponturi de pe internet, fără să studieze tot ce se poate studia despre respectiva partidă, nu ar trebui să aibă pretenții. Orice pronostic trebuie trecut prin filtrul propriei judecăți.

 

Cazino

 

Nu există pariu sigur sută la sută

 

Spuneam că Easy Money nu este recomandată niciodată. De ce? Pentru că o asemenea strategie presupune plasarea întregului buget pe un bilet care, teoretic, este „sigur sută la sută”. Dar nu există așa ceva precum „pariu sigur sută la sută”. În orice partidă se poate întâmpla ceva neprevăzut, care să dea peste cap calculele hârtiei. Uneori, mingea pur și simplu nu vrea să intre în poartă. În urmă cu ceva ani, Bayern Munchen a tras 15 șuturi pe poartă într-un joc, iar la final pe tabela de marcaj era scris 0-0.

 

Biletele single sunt cele mai indicate

 

Din moment ce elementele neprevăzute pun în pericol pronosticul dintr-un singur meci, este de la sine înțeles că ele au o pondere mult mai mare în cazul biletelor cu mai multe selecții. Pariorii profesioniști joacă numai pariuri cu o singură selecție pentru a fi, pe cât posibil, la mâna lor. Fiecare pronostic în plus mărește rolul jucat de întâmplare în deciderea biletului, chiar dacă cota nu este una spectaculoasă, indicând o probabilitate decentă de câștig.

 

Cazino2

 

Derby-urile sunt cele mai periculoase

 

Determinarea este un factor care, de multe ori, nivelează valorile. Dăruirea ambelor echipe este maximă într-un derby local sau într-un derby de tradiție, de aceea un pariu pe rezultat este foarte riscant. Când joacă FCSB cu Dinamo, nu contează locurile din clasament, sau faptul că una este în prima ligă, iar alta în eșalonul secund. De asemenea, când joacă Betis Sevilia cu FC Sevilla chiar nu contează că una dintre combatante este în zona retrogradării, iar cealaltă este în prima jumătate a clasamentului în LaLiga.

 

Trebuie jucate doar pariuri de valoare

 

Analizarea evenimentului nu este importantă doar pentru a paria în cunoștință de cauză, ci și pentru a calcula cota corectă a selecției alese, după formula 1/probabilitatea procentuală. De exemplu, dacă un parior este convins că sunt 70% șanse ca într-un meci să se înscrie peste 2,5 goluri, atunci „cota reală” a selecției este 1/(70/100) = 1.43. În cazul în care cota de pe site-ul agenției de pariuri este peste 1.43, atunci se spune că pariul are valoare și că merită jucat.

 

Ofertele promoționale nu sunt de neglijat

 

Experiența este un factor important în pariurile sportive, ca în orice alt domeniu. Jucătorii „își pot face mâna” fără să riște banii proprii beneficiind de ofertele promoționale acordate de orice bookmaker, de la fondurile suplimentare și pariurile gratuite de bun venit, până la premiile oferite în cadrul diverselor campanii pentru clienții existenți. Nicio ofertă nu este de neglijat, din simplul fapt că „ți se dă, nu ți se ia”.