Uvertura Mall la ceasul bilanţului: 34.000 de fani & suceveni care vin la Botoşani

 

Anul ce stă să se încheie a însemnat pentru Botoşani şi deschiderea Uvertura Mall, primul centru comercial de acest tip din istoria judeţului, inaugurat la finele lunii martie. Deschiderile de magazine au continuat pe parcursul anului, iar la final cei care coordonează afacerea au trimis un comunicat pe care îl redăm integral mai jos, cu precizarea că intertitlurile ne aparţin.
bilant uvertura mall botosani

„Botoșaniul a devenit o destinație dorită de toată zona şi mai ales de suceveni” 

Uvertura Mall, cea mai mare investiție din Botoșani, și-a propus de la început să ofere o alternativă modernă pentru cumpărături și petrecerea timpului liber. De nouă luni Uvertura Mall reprezintă locul unde se poate savura cea mai bună cafea, viziona cele mai noi filme, petrece o seară la bowling sau club și servi masa cu prietenii în primul food court din oraș.
O dată cu deschiderea Uvertura Mall, botoșănenilor li s-au pus la dispoziție branduri naționale și internaționale de renume precum: H&M, Lee Cooper, Kenvelo, Steilmann, CCC, Noriel, librăria Alexandria, Clubul Chicago, Cine Grand.
Cel mai modern cinematograf din zonă, alături de clubul de bowling și evenimentele organizate, a reușit într-o bună măsură inversarea fluxului tradiţional de cumpărători Botoşani – Suceava. Este evidentă schimbarea, iar aceasta a avut loc în timp foarte scurt. Botoșaniul a devenit o destinație dorită de toată zona şi mai ales de suceveni. 

De la teatru, la piaţă agroalimentară

Uvertura Mall a găzduit și organizat o gamă variată de evenimente: concursuri de muzică și dans, expoziţii, piese de teatru, parade de modă, târguri, lansări de carte, acţiuni caritabile, concerte cu vedete de talie națională și gale de premiere a botoșănenilor care s-au remarcat în acest an.
Evenimentele, dar și recenta inaugurare a Pieței Agroalimentare Botoșani, unde producătorii locali vor avea cel mai bun loc din oraș și cele mai bune condiții să pună la dispoziție produse proaspete și de calitate, demonstrează o dată în plus implicarea Uvertura în viața comunității locale. 
Pagina de Facebook Uvertura Mall a reușit în nouă luni să strângă peste 34000 de fani, fiind cea mai mare comunitate din zonă. La sfârșit de an reprezentanții Uvertura Mall au ținut să mulțumească public botoșănenilor pentru susținere.

„Numai împreună putem face din Uvertura Mall un centru comercial cu care să ne identificăm”

”Aprecierea efortului pe care Uvertura Mall îl depune zi de zi pentru ca dumneavoastră să vă bucurați de avantajele unui centru comercial modern, se reflectă în frecvența cu care ne vizitați și pentru aceasta vă mulțumim!
Suntem în permanență orientați către îmbunătățirea ofertei și creșterea calității serviciilor pe care vi le punem la dispoziție și contăm pe implicarea și susținerea dumneavoastră în atragerea altor branduri de renume. Numai împreună putem face din Uvertura Mall un centru comercial cu care să ne identificăm.
Vă mulțumim că sunteți alături de noi și vă invităm să pășim împreună în noul an, care va fi cu siguranță mai bun pentru botoșăneni. Vă suntem recunoscători și vă dorim un An Nou plin de succes și împliniri!”
  - echipa Uvertura Mall Botoșani, prin Center managerul Cristi Țugui.

bilant uvertura mall botosani
VEZI ŞI:
FOTOREPORTAJ Sute de oficialităţi, covor roşu, toalete scumpe, hostess, lumină şi culoare la tăierea panglicii Uvertura Mall
[[banner]]
CITEŞTE ŞI:
Primul INTERVIU Dănuţ Prisecariu după deschiderea Uvertura : Suntem peste aşteptări