Supermarketul celebru lansează conceptul de open mall în România, prin amenajarea de zone de restaurante în exteriorul hypermarketurilor.
Zona de Food Court va gazdui restaurante, fast-fooduri, patiserii si cafenele, dupa modelul mall-urilor.
“Acest pas este startul pentru ‘mall-urile’ noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect si parte din demersul nostru constant de a oferi o experienta completa de cumparaturi. Oamenii au nevoie de mai mult si mai actual. De aceea, continuam procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate initiativele inovatoare din ultima perioada”, a declarat Andrei Secretianu, director inchirieri/vanzari B2B, Kaufland Romania.
Prima galerie comerciala transformata se afla in cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Vacarescu, Bucuresti, urmand ca acest concept sa fie extins treptat si in alte magazine din retea. Încă nu s-au făcut publice filialele din ţară unde vor fi amplasate aceste zone de restaurante.
Recent, Kaufland Romania a lansat prima retea de gradini urbane comunitare, transformandu-si acoperisurile si exteriorul parcarilor in spatii verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice si flori, care pot fi folosite de comunitate.
De asemenea, in aprilie 2017, Kaufland a deschis in premiera un magazin estival amenajat intr-un cort, in statiunea balneoclimaterica Sovata.
Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine in sapte tari si o retea de 115 magazine in Romania. Pe piata locala, Kaufland este cel mai mare retailer dupa cifra de afaceri.(Sursa: Pro Tv)