Un botoșănean și-a tradus site-ul de cumpărături și în limba rromani, ca să sporească vânzările

Într-o perioadă în care comerțul online și-a găsit milioane de clienți și încearcă, treptat, să acapareze consumatorii, supermarket-urile au găsit o nișă de nădejde pe care să se axeze. În Botoșani, un om de afaceri și-a lansat și varianta online a magazinului, dar se pare că botoșănenii nu se înghesuie „la coadă”.

 

Admir.ro s-a lansat în octombrie 2014. Timid, dar determinat. A fost primul magazin din Botoșani care a preluat și a livrat comenzi non-stop. S-au adunat până acum aproape 400 de clienți logați, mulți dintre ei comandă săptămânal și tot mai puțini comandă de două sau mai multe ori.
„După cum probabil bănuiau toți scepticii, vânzările sunt mititele, dezolant de mici chiar și pentru un optimist incurabil ca mine. În cifre seci, de-abia am două, trei comenzi pe zi de maximum 280 lei  pe comanda, dar cel mai adesea de 80 și 90 lei”, a declarat pentru Botoșăneanul, Ionel Roșu, director al lanțului de magazine Admir.
Pentru că lucrurile nu au mers tocmai bine, s-a renunțat și la contractele de publicitate și vestea circulă mai mult „din om în om”
, iar administratorul magazinului se gândește serios să schimbe conceptul, din online, în comenzi prin telefon.
Admir.ro poate fi accesat și în limba engleză, iar ca element de noutate, și în limba rromani. „L-am tradus  cu ajutorul  unui  profesor  de limba rromanes pentru  a veni  în sprijinul  și ajutorul minorității rrome. Cu sprijinul d-lui  Jupiter Borcoi, vicepreședinte  la filiala  locală  a Partidei Rromilor  am  pus  pe  firmă  steagul  pe care  se poate da click pentru  accesarea  site-ului  în  limba rromani”, a mai menționat Ionel Roșu.
Chiar înainte de sărbători, pentru a spori vânzările, administratorul site-ului a lansat și plata cu cardul, pentru ca botoșănenii plecați în străinătate, să poată face comenzi pentru cei dragi rămași acasă.
(C.B.)
CITEȘTE:
 Primul magazin online din Botoşani, bilanţ cu sute de autentificări la aproape trei luni