Un botoşănean a reclamat faptul că nu încape în propriul mormânt

 

Reclamaţiile bizare continuă să se adune pe masa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. Ultima a venit din partea unui botoşănean de 50 de ani care şi-a reclamat propriul cavou.
El s-a înţeles cu o firmă de profil pentru a-şi face un monument funerar în localitatea Sarafineşti însă când treaba a fost terminată a început să găsească diverse cusururi lucrării: ba că e de altă culoare, ba că este montată incorect şi poate pune în pericol siguranţa copiilor care se joacă prin cimitir. Şi-a aşternut nemulţumirile într-o reclamaţie pe care a depus-o la Protecţia Consumatorilor. La momentul în care au dat curs sesizării, comisarii au constatat de fapt că reclamantul încă este dator firmei care i-a făcut cavoul cu 1.000 de lei, bani pe care….nu i-ar mai plăti. „Un cetăţean a făcut o reclamaţie la noi că o anumită persoană fizică a construit un monument undeva în judeţ la un cimitir. Şi e nemulţumit de modul în care s-a efectuat lucrarea pentru că este un pericol, copiii dacă se joacă în cimitir, cade piatra funerară peste ei, nu este adevărat, că am fost acolo şi am verificat”, a declarat Alexandru Zarug, comisar şef CJPC.
Mai mult, un al motiv care a stat la baza reclamaţiei a fost faptul că botoşăneanului i s-a părut că respectivul cavou este prea mic şi nu ar încăpea în el la momentul în care va trece în lumea celor drepţi. „Şi că dacă îl îngroapă pe el, nu încape în mormântul acela pentru că este mai mic decât a comandat el, dar nu a putut să îmi arate o schiţă ceva, un contract. El mai trebuie să îi dea încă 10 milioane de lei vechi”, a mai spus Alexandru Zarug. Conform legii, comisarii de la Protecţia Consumatorilor trebuie să dea curs tuturor reclamaţiilor pe care le înregistrează.