Consilierii locali au avut a mapa dezbaterilor de astăzi un proiect prin care s-a propus aprobarea uni tarif maximal pentru serviciile de taximetrie de la Botoșani.
O asociație reprezentantivă a taximetrelor a cerut stabilirea unui tarif maxim de 2,5 lei per kilometru. Asta înseamnă că se lasă la latitudinea taximetriștilor prețul final dar care însă nu trebuie să depășească acest prag.
„Mai sunt care pun muzică din asta la maximum, dau drumul la stație și-ți sparg urechile. Ca și consumator, când te urci în mașina lor, trebuie să ai grijă să nu cumva să îi deranjezi, să fii spășit, umil să înghiți orice fac ei. Dincolo de atitudinea lor, eu propun să păstrăm tarifele actuale și să nu votăm majorarea”,
Eugen Țurcanu, consilier local PNL
Cosmin Andrei: „Nu cred că ați înțeles despre ce este vorba. Este un tarif maxim de până la 2,5 lei, ei își pot menține tarifele actuale, asta ca să lămurim problema. Aceasta a fost solicitarea dlor”.
Cătălina Lupașcu a luat cuvântul deoarece este unul dintre botoșănenii care apelează frecvent la serviciile de taximetrie.
”Nu putem aproba un tarif maxim de 2,5 lei per kilometru pentru că nu beneficiem de servicii de calitate. Dv. spuneați, apropos de calitatea serviciilor”.
Din nou, Cosmin Andrei: „Dacă vorbim de calitatea serviciilor, printr-un tarif mai mare vor fi încurajați să-și schimbe mașinile și vor fi alte condiții. Am văzut și taximetre mai scumpe iar oamenii aceia își vor cumpăra un costum mai scump”.
„Da și șlapi noi”, s-a auzit ironic din sală.
Primarul Cătălin Flutur a tranșat: „Până la urma urmei este o obligație legală, noi am prins asta în regulament. Acum o parte se respectă, alta nu, nu toți cei care beneficiază de acest serviciu. Noi suntem la faza în care ne întrebăm acum și o să întreb: este un serviciu pentru populație, nu? Acum 10 minute diminuam subvenția. Ne gândim la operator sau la cetățean?”
Grupul PNL a propus un tarif maximal de 2 lei, iar PSD-iștii cel de 2,5 lei. Proiectul a fost în cele din urmă respins.
DESCARCA APLICATIA BOTOSANEANUL PENTRU MOBIL: