Târg de fashion ”Made in Moldova” deschis la Botoșani: De la rochii de eveniment și pantofi de piele, la lenjerie intimă și lichidare de stoc la genți – GALERIE FOTO

După o pauză de câțiva ani Botoșaniul găzduiește din nou un târg de îmbrăcăminte și încălțăminte. ”Expofashion” a fost inaugurat miercuri la amiază la etajul III de la Uvertura Mall.

 

Este organizat de Camera de Comerț și Industrie Neamț cu sprijinul unității similare din Botoșani astfel încât la deschidere au fost prezenți președinții structurilor din ambele județe.


”Sper ca oamenii să vină și să vadă produsele voastre și să nu plecați triști de la Botoșani. Aș fi foarte fericit și mă rog la Dumnezeu să aveți mulți clienți, mulți vizitatori și foarte mulți care să cumpere și dacă s-ar putea să reînnoim tipul acesta de expoziție și anul viitor. Este în sarcina noastră, a Camerei de Comerț, să promovăm firmele mici și mijlocii”,


Valeriu Iftime, președinte Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Botoșani.


A adăugat că lipsesc marii producători, dar aceasta pentru că au alte mijloace și locuri în care se expun, condiții în care la ”Expofashion” participă cu precădere firme mici, ”oameni care trag de afacerile lor”.


27


de agenți economici iau parte la ”Expofashion”.


Cu excepția Velvet Queen Atelier și a unei firme de producție publicitară, celelalte sunt din afara județului, de la București, Constanța și Harghita până la Huși, Ruginoasa, Suceava și Pașcani.


Majoritatea sunt producători astfel încât la târgul de la Uvertura Mall pot fi achiziționate de la rochii de eveniment și de seară la 1.000 sau 1.500 de lei bucata și pantofi de piele lucrați manual la 150 – 170 de lei perechea până la lenjerie intimă și căciuli de miel la 190 de lei. Nu lipsesc genți de piele la lichidare de stoc, 100 de lei bucata și cuvertură de pat la 120 de lei.


”Am venit pentru prima oară în Botoșani și credem că această promovare este una din soluțiile de a aduce în atenția publicului acele firme care au produse de calitate, dar nu au suficientă forță să se promoveze pe piețele mari. Misiunea Camerei de Comerț este să aducă în atenția publicului și să sprijine aceste firme și pornind de la aceste mici târguri și expoziții locale să ajungem la târguri și expoziții regionale, naționale la Romexpo și, de ce nu, pe piețele externe”,


Mihai Apopii, președinte Camera de Comerț și Industrie Neamț.


La deschidere au fost prezenți și Boris Titov, managerul centrului comercial, care a apreciat faptul că organizatorii au ales acest complex pentru desfășurarea acțiunii, precum și subprefectul Daniela Lozneanu.


Târgul de îmbrăcăminte și încălțăminte de la Uvertura Mall va funcționa până duminică inclusiv în intervalul orar 10:00 – 20:00.

 

 

DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL

download from google play download from apple store