Şi-a bătut nevasta şi copilul pentru o reclamaţie la Protecţia Consumatorilor

 

Un botoşănean din comuna Unţeni şi-a bătut atît soţia cît şi copilului pentru a se convinge că aceştia nu i-au umblat la telefon. Şi asta deoarece mobilul i se stricase iar de la magazinul de unde l-a achiziţionat i s-ar fi răspuns că ar fi fost din vină proprie. După ce s-a convins că familia nu i-a defectat telefonul, omul a înaintat plîngere la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Seria reclamaţiilor mai puţin obişnuite înaintate angajaţilor de la Protecţia Consumatorilor continuă cu o nouă situaţie. De această dată, plîngerea este făcută unui service de reparaţii telefoane mobile, care nu ar fi luat în considerare perioada de garanţie. Bărbatul din Unţeni ar fi declarat că a cumpărat telefonul de 300 de lei de la un magazin şi în timp ce se afla în perioada de garanţie, acesta s-ar fi defectat. „Cînd s-a dus la magazinul de unde a cumpărat telefonul, cei de la service i-au spus că aparatul a fost scos din garanţie pe motive imputabile consumatorului, respectiv telefonul ar fi contactat lichide. Reclamantul ne spune în sesizarea trimisă că s-a dus acasă şi şi-a bătut soţia şi copilul pentru a vedea dacă i-au umblat prin telefon. Cînd s-a convins, a depus reclamaţie la noi”, a declarat Sanda Constantinică, jurist CJPC. Jurista instituţiei susţine că reclamaţia bărbatului a fost luată totuşi în considerare şi au fost demarate cercetări în acest sens. „Este o practică din a se scoate produsele din perioada de garanţie printre aceste service-uri de reparaţii. Anul trecut chiat am avut cîştig de cauză la un proces cu o cauză asemănătoare”, a mai spus Sanda Constantinică.

Un alt botoşănean recomandă comisarilor de la Protecţia Consumatorilor să-şi angajeze psihiatru
O altă reclamaţie inedită este venită din partea unui alt botoşănean care a preferat să îşi păstreze anonimatul. Acesta s-a plîns de comportamentul agresiv al unei vînzătoare de la un magazin şi a recomandat comisarilor să angajeze un psihiatru care să intervină şi să consilieze persoanele din comerţ care sunt recalcitrante cu clienţii.