Reprezentanții Băncii Mondiale în vizită la primar pentru căldura centralizată: Cel mai bun sistem

În cursul zilei de vineri, 17 octombrie 2014, la Primăria Botoșani a sosit delegația oficială a International Finance Corporation (IFC), pentru a discuta chestiuni cu privire la distribuirea agentului termic în Botoşani şi atragerea unor noi consumatori.

 


Edilul: „Nu este prima dată când Botoșani excelează"

Delegaţia a fost constituită din trei persoane: Arto Nuorkivi (IFC Finlanda), Alexander Sharabaroff (IFC Washington) și Olena Anfimova (IFC Istanbul), cei care au întocmit raportul de consultanță livrat la începutul anului în curs municipalității botoșănene.
Invitații au fost întâmpinați de către primarul Ovidiu Portariuc în sala de ședințe a Consiliului Local Botoșani.
Principalul scop al întâlnirii a constat în evidențierea recomandărilor și concluziilor cuprinse în raportul de consultanță IFC. Aspectele supuse dezbaterii au vizat îmbunătățirea activității de profil a operatorului municipal de agent termic, extinderea infrastructurii specifice, precum și atragerea unui număr suplimentar de consumatori prin racordarea lor la sistemul centralizat. În atenție au fost aduse analize și studii comparative cu alte orașe din țară și străinătate.
Nu este prima dată când Botoșani excelează, de data aceasta la capitolul tehnologic. Reprezentanții IFC au apreciat în mod deosebit eforturile și nivelul tehnic avansat de care Modern Calor beneficiază și implicit utilizatorii finali ai acestuia, cetățenii orașului nostru”, a declarat primarul Ovidiu Portariuc.

Totul pentru Modern Calor

De asemenea, edilul a mai menționat că suntem dați drept exemplu de bună practică atât în țară, cât și în afară, municipalități precum Craiova sau Suceava inspirându-se din soluțiile adoptate de către Primăria Botoșani în plan local.
Putem afirma fără nici un fel de exagerare că la ora actuală avem cel mai bun sistem de termoficare din țară. Pe termen lung, este foarte important ca populația să înțeleagă avantajele nete ale racordării la Modern Calor, prețul scăzut, siguranța și confortul fiind doar câteva dintre acestea”, a mai spus Ovidiu Portariuc.
După întâlnirea protocolară de la sediul Primăriei unde au fost trecute în revistă aspectele tehnice și de marketing, delegația IFC s-a deplasat la sediul Modern Calor unde s-a continuat cu aprofundarea aspectelor tehnice împreună cu staff-ul operatorului municipal de agent termic.
CITEŞTE:
Primarul a mai găsit o explicație pentru căldura (ne)furnizată la spații comune