Programul băncilor și sfaturi pentru clienți, în context de coronavirus

Reprezentanții băncilor transmit că nu au înregistrat retrageri mai mari la bancomate, în ultimele zile.

 

Potrivit YesComment, reprezentanții a trei dintre cele mai mari bănci din România, BCR, Raiffeisen și ING, au dat asigurări că sunt pregătite să acopere nevoile suplimentare de numerar la bancomate 24 de ore din 24, în contextul extinderii infecției coronavirus în România.

 

De altfel, reprezentanții celor trei bănci subliniază că nu au înregistrat retrageri mai mari la bancomate, în ultimele zile. Prezența unui număr ceva mai ridicat de persoane la ATM-uri a fost motivată de perioada de distribuție a pensiilor.

 

Program BCR

 

În cazul Băncii Comerciale Române, sucursalele vor rămâne deschise și vor funcționa normal. Dacă va exista orice fel de suspiciune – până la al treilea contact cu o persoană infectată – orice sucursală BCR va fi închisă temporar, timp de câteva ore, pentru dezinfectare, ca parte din politica de risc zero pentru angajați și clienți.

 

Program Raiffeisen

 

Raiffeisen Bank România spune că, în momentul de față, nu anticipează închideri de sucursale, situația urmând să fie monitorizată, iar măsurile necesare vor fi adoptate în funcție de context.

 

„Nu intenționăm să schimbăm programul de lucru actual din rețeaua de unități întrucât simțim importanța serviciilor oferite clienților noștri. Ținem însă cont de toate regulile de bună practică și măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19 și adaptăm modul de interacțiune din agenții în consecință, urmărind protejarea sănătății clienților și angajaților, deopotrivă“, au declarat oficialii băncii.

 

Recomandări pentru clienți

 

Reprezentanții BCR au declarat: „Recomandăm clienților să utilizeze cât mai mult serviciile online, ușoare și sigure. Toate activitățile bancare recurente se regăsesc în regim online în cazul BCR (deschidere de cont curent cu card atașat și trimis la domiciliu, credit de nevoi personale, refinanțare, management carduri, asigurări, plată facturi, asset-management). Recomandăm clienților să respecte cu strictețe, în această perioadă, regulile de igienă pentru a preveni răspândirea infecțiilor cu boli transmisibile, precum și să urmărească atent mesajele autorităților“.

 

Aproximativ 70% din tranzacțiile BCR se întâmplă deja în mediul digital-internet banking, POS, e-Commerce, Phone-Banking și alte modalități care nu implică numerarul.

 

 

DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store