Produsele unei companii botoșănene într-o campanie națională a unui lanț uriaș de supermarketuri

Luna aceasta, Billa România a lansat o campanie specială în care se aduce în prim plan dorința sinceră a românilor de a porni în căutarea produselor de mult știute, autentice, cu gust bun și pline de aroma copilăriei.

 

Aceste produse sunt disponibile în toate cele 86 de magazine din țară, iar printre ele se regăsesc și mărfuri din Botoșani, chiar dacă în acest județ Billa nu are nici un magazin.
”Producatorul Lacto Solomonescu din județul Botoșani este un furnizor important de brânzeturi pentru marca Bun, din România! Unitatea sa de producție este localizată într-o regiune cu tradiție în producția laptelui, unde un număr mediu de 200 de angajați procesează zilnic 150.000 litri lapte”, este prezentarea pe care reprezentanții Billa România o fac firmei conduse de Dumitru și Carmen Solomonescu.
Marca proprie Bun, din România! prezentă în magazinele Billa din toată țara este formată doar din sortimente alese cu grijă, de la furnizori care pun accentul pe calitatea și gustul autentic al produselor.
Furnizorii Bun, din România! sunt atent selecționați în funcție de criterii precum: sortimentația oferită, respectarea normelor în vigoare, dar și apartenența la asociații locale sau naționale care îi califică drept producători românești/locali.

Ingredientele folosite joacă un rol esențial, iar produsele au fost alese pentru gustul autentic, așa cum era odinioară.

 


Brânzeturile Bun, din România! sunt produse din materie primă 100% românească, după rețete autentice.
„Știm că din ce în ce mai mulți clienți își doresc să recunoască gustul pe care îl știau din copilărie în produsele pe care le consumă.Pentru că identificarea producătorilor autentici a devenit o adevărată provocare, prin marca Bun, din România! aducem aproape calitatea românească în magazinele BILLA din toată țara,” a declarat Sorana Georgia, director general Billa România.
Fiecare furnizor de produse Bun, din România! are o poveste la baza căreia se află respectul față de gustul autentic și calitate. Producătorii prepară toate produsele după rețete de demult și au grijă să respecte toate normele aflate în vigoare.
Billa este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, Billa operează 86 de magazine în cele mai importante orașe din România.