Este posibil să fie afectate peste 500 de autoturisme vândute în România.
Mazda România desfășoară o campanie de rechemare în service pentru mai multe modele Mazda 3.
Potrivit YesComment, la anumite vehicule cuprinse în campania de service, se poate produce oprirea motorului în anumite condiții specifice prezentate mai jos, cauza fiind modul de programare software al modulului de control motor (POM):
• eroare la repornirea motorului după oprire în i-stop.
Nu se mai realizează repornirea automată a motorului după oprirea în i-stop.
Motorul poate fi repornit normal doar prin oprirea și repunerea contactului.
• oprirea motorului după o operare specifică a ambreiajului.
Motorul se poate opri atunci când pedala de ambreiaj este apăsată complet după ce a fost ținută la jumătate de cursă cel puțin 0,5 secunde sau mai mult, iar turația motorului este de peste 1,200 rpm.
Motorul poate fi repornit prin procedura normală, după oprirea și repunerea contactului.
Până în prezent, nu au fost înregistrate accidente.
Reparatorul autorizat Mazda va reprograma calculatorul motor – POM cu un software îmbunătățit.
Durata reparației este de aproximativ 30 de minute.
Vor fi transmise informări către proprietari pentru înștiințare despre această campanie de service în vederea prezentării la unitatea service pentru remediere.
Toate operațiunile legate de această acțiune vor fi gratuite pentru proprietar.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL: