Organigrama CJ-ului modificată pentru d-ne de protocol – DOCUMENT

 

Una dintre hotărârile adoptate de plenul Consiliului Judeţean la şedinţa din această săptămână a vizat o nouă modificare a organigramei instituţiei. Astfel, consilierii judeţeni au aprobat mărirea schemei de personal de la 148 la 150 de posturi. Acestea se regăsesc la cabinetul administratorului public, funcţie la rândul ei ocupată după instalarea lui Florin Ţurcanu în fruntea CJ, şi la cel al secretarului judeţului Marcel Bejenariu.

Hotărârea care a trecut fără probleme prin CJ are o justificare cel puţin interesantă. „Înfiinţarea a două posturi contractuale de consilier necesare asigurării activităţilor de secretariat, protocol la cabinetul administratorului public, respectiv al secretarului judeţului”, se arată în expunerea de motive aferentă proiectului de hotărâre. Crearea postului aferent administratorului public vine după ce conducerea CJ a hotărât să îi cedeze acestuia sala de le etajul IV al Palatului Administrativ, acolo unde se ţineau şedinţele Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică, pentru a-şi amenaja un birou. Este împreună cu sala de şedinţe de la etajul I cea mai mare din clădire după cea de la parter, fiind prevăzută chiar cu o cameră de protocol.
CITEŞTE ŞI:
Judele, salariu aproape „cot la cot” cu şeful CJ
Aranjarea prin birouri şi renovarea acestora încă reprezintă una dintre preocupările principale a noii echipe instalate în fruntea judeţului, care a iniţiat inclusiv o rectificare bugetară pentru alocarea fondurilor necesare modernizării birourilor preşedintelui, vicepreşedinţilor şi administratorului public al CJ. Radu Judele va lucra la etajul IV după ce Prefectura a răspuns negativ unei solicitări a CJ de a-i pune la dispoziţie un spaţiu.

VEZI ŞI:
Gata "Palatul" – FOTOGALERIE cum arată biroul preşedintelui CJ