Oficial le este bine: Pacienţi satisfăcuţi pe hârtie la Spitalul Judeţean

 

Conform rezultatelor sondajului privind gradul de satisfacţie al pacienţilor referitor la calitatea serviciilor medicale furnizate la Spitalul Judeţean Mavromati, situaţia pare a fi destul de „roz”întrucât peste 90% dintre bolnavii chestionaţi au răspuns pozitiv.
Chestionarele trimise de Casa de Asigurări de Sănătate au fost ataşate foilor de internare a pacienţilor în lunile mai şi iunie. La externarea din spital bolnavii le-au depus în urnele special amenajate pe fiecare secţie a unităţii spitaliceşti. „Rezultatele sunt neaşteptat de bune pentru noi, deşi noi recunoaştem că există încă lucruri asupra cărora trebuie să intervenim pentru a asigura un confort sporit pacienţilor, pentru o îmbunătăţire a calităţii serviciilor medicale. Pe noi ne onorează rezultatele sondajului dar recunoaştem că avem încă lucruri de îndreptat”, a declarat Ioan Asaftei, directorul adjunct al spitalului. Au fost colectate de pe fiecare secţie a spitalului un total de 452 de chestionare privind gradul de satisfacţie al pacienţilor, însă conform regulilor au fost luate în calcul numai 400.
CITEŞTE:
 Chestionare de satisfacţie împărţite bolnavilor din spitalele botoşănene