Nova Apaserv începe să dea semne de viață: Plătim apa ca la Netflix, compania a trimis și peste 22.000 de SMS-uri abonaților

  • Compania de apă și canalizare a județului a devenit o țintă permanentă atât a cetățenilor cât și a unor instituții sau chiar partide politice.
  • Iar reacția nu a întârziat să apară în acest proces complicat de resuscitare a imaginii publice pe care o are acum Nova Apaserv.

 

Un altfel de ”Ro-Alert”

 

Reprezentanții companiei susțin că sunt depuse eforturi susținute pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite dar și pentru eficientizarea activității.

Iar acest lucru este posibil prin creșterea veniturilor care înseamnă resurse financiare suplimentare pentru achiziții de utilaje sau implementare de programe informatice care să simplifice relația cu abonații.

 

În ultimele zile compania a implementat un sistem de comunicare a facturilor de orice fel, restante sau abia emise pentru a informa abonații despre situația contractuală.

Au transmis mii de mesaje telefonice iar rezultatele nu au întârziat să apară.  

 

„4.900 de SMS-uri pentru recuperări creanțe, debite restante peste trei facturi, din care au plătit de vineri până aseară 1.420 de utilizatori, suma fiind de 510.000 de lei, doar cu mesajul respectiv. Iar ieri am reușit să trimitem primele 22.000 de mesaje către cei 22.000 de consumatori cu facturi emise. Până la ora asta de ieri, până la ora asta de la amiază, au plătit 206 consumatori o sumă de 80 de mii de lei, doar din notificări. Consumatori care nu aveau facturi, consumatori care au mai multe locații, care le aveau închirie, nu știau cât consumă, adică situațiile sunt foarte multe”,

Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA

 

Aproximativ 85.000 de abonați,

se află în relație contractuală cu Nova Apaserv.

SMS-urile vor fi transmise gradual, în funcție de data emiterii facturilor dar și de tipul de consumator, respectiv cei din condominii, cei de la case sau persoanele juridice.

Baza de date a fost făcută cu informații colectate din contracte și urmează a fi reactualizată pe parcurs, acolo unde abonații fie și-au schimbat datele de contact, fie au înstrăinat proprietăți.

 

 

„De la preluarea mandatului, am pus accent pe colectarea datelor de contact de la consumatori, în vederea corespondării cu aceștia, prin diverse metode, e-mail, mesaje, conturi în aplicație, am reușit să strângem până în momentul de față un număr de 63.000 numere de telefon. Nu toate, probabil, sunt corecte. Sunt numere de telefon moștenite de acum 2-3 ani. Operatorul putând, dacă utilizatorul nu a folosit numărul de telefon, să-l schimbe, să-l dea altui consumator. De aceea pot exista mesaje trimise, nu eronat, să spunem, direcționat către un anumit consumator și să ajungă la altcineva”,

Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA

 

Reactualizările se pot efectua inclusiv la casieriile companiei, unde personalul a primit această sarcină de a solicita datele de contact în vederea introducerii lor în baza de date centralizată. Sau se pot transmite în sistem electronic prin accesarea paginii web a companiei: https://www.apabotosani.ro/homepage.html

 

Aplicația Nova Apaserv

 

De asemenea, în prezent se lucrează la implementarea unei aplicații care să fie exclusiv a companiei, fără parteneri externi și de unde fiecare abonat își poate accesa istoricul de facturi sau poate efectua plățile automat, din cont, la emiterea celor noi.

 

„Pe viitor ne dorim să dezvoltăm o aplicație proprie, exact cum au cei de la energie electrică sau de la comunicații, prin care utilizatorul își poate face fotografie la contor, poate trimite un index, i se pot opri banii, se face plata instant, i se reține plata din cont, să fie mult mai facil accesul în aplicație”

Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA

 

În acest mod compania își va crește substanțial veniturile ceea ce înseamnă implicit eficientizarea activității.