Medicul din UPU reclamat de pacient va răspunde în fața unei comisii

 

După ce, săptămâna trecută conducerea Spitalului Județean Mavromati a fost sesizată telefonic de către un pacient, cu privire la modul în care a fost tratat de către un cadru medical din Unitatea de Primire Urgențe (UPU), acesta a trimis și o reclamație în scris la managerul unității.

Botoșăneanul din localitatea Unțeni s-a plâns la șeful spitalului de comportamentul neadecvat al medicului din UPU. Bărbatul a trimis reclamația la Consiliul Județean (CJ), ulterior aceasta a fost redirecționată către conducerea unității medicale pentru a fi analizată.

”Am primit abia astăzi reclamația oficial, în scris. Atunci a fost doar verbal, ea a fost depusă pe data de 13 la Consiliul Județean și a ajuns astăzi la mine. Trebuie să o citesc și vedem în ce comisie o trimitem. Obligatoriu va fi cercetată, este înregistrată o reclamație împotriva unei doamne doctor din UPU și cazul va fi cercetat în primă instanță administrativ”, a spus Viorel Iliuță managerul spitalului.

Nu în ultimul rând, Viorel Iliuță a mai precizat faptul că, în funcție de cele reclamate în adresa respectivă, medicul ar putea ajunge și în atenția comisiei de etică și de disciplină. (A.D.)
[[banner]]
CITEȘTE:
 Medic din Urgențe reclamat la manager pentru limbaj violent