Managerul unui spital din județ supărat pe Serviciul de Ambulanță – AFLĂ motivul

Managerul spitalului Dorohoi e supărat că Serviciul de Ambulanţă de la Dorohoi, care funcţionează în curtea spitalului ar consuma mai mult la utilităţi decât plăteşte. Fiind perioadă de iarnă, utilităţile sunt mai mari şi instituţia are de plată sume importante către furnizori.

 

Serviciul de Ambulanţă Dorohoi are contract cu Spitalul Dorohoi, dar managerul consideră că valoarea acestuia este prea mică şi nu corespunde cu realitatea.
Valoarea la consumul de apă şi energie este cu mult mai mic decât se plăteşte, în consecinţă am efectuat un control şi am constatat că acolo era o sobă neîncălzită, iar încălzirea se face cu energie electrică, consumul lunar fiind de 6 kilowaţi, ceea ce nu este corect. Vrem să reglementăm aceste probleme, să punem contor, iar staţia să plătească în funcţie de cât consumă. La fel şi cu apometrul de apă, este o problemă pe care noi am neglijat-o, apometrul nu a fost verificat şi reevaluând consumul am încercat să vedem unde sunt pierderi. Contractul mai vechi nu estimează corect consumul actual” a precizat Stelian Gherasim, managerul spitalului.
Spitalul Dorohoi a trimis o adresă Serviciului Judeţean de Ambulanţă Botoşani pentru a reglementa contorizarea apei şi energiei, dar nu a primit niciun semn. Managerul este de părere că Serviciul de Ambulanţă de la Dorohoi fie va încheia contracte separate cu furnizorii, dacă nu din factura generală a unităţii spitaliceşti se va scădea contravaloarea consumului de la staţie.
(M.A.)
[[galerie-foto]]
CITEȘTE:
 Medicii de gardă de la UPU Dorohoi, plăți din resursele proprii ale spitalului: Nu avem un punct de vedere al Ministerului Sănătății