Investiție de 6 miliarde lei vechi ca pe vremea răposatului: s-a astupat groapa pentru Legia, iar acum groapa e și mai mare – GALERIE FOTO

Seara zilei de 23 iulie 2015 – oficialii UEFA efectuează o inspecție la Stadionul Municipal cu mai puțin de 24 de ore înainte de disputarea partidei FC Botoșani – Legia Varșovia din manșa secundă a turului II preliminar din Europa League.

 

Groapa dispare și reapare ca în ”Epoca de aur”



Între peluza Ion Bordeanu și gardul care înconjoară terenul văd o groapă de dimensiuni considerabile și anunță conducerea clubului gazdă că, dacă nu dispare groapa, a doua zi nu permit accesul spectatorilor în locurile dinspre Calea Națională.
24 iulie 2015 - În stilul patentat pe vremea comuniștior, în ziua meciului groapa dispare ca prin minune, se asfaltează și problema pare rezolvată.
20 septembrie 2015 – La aproape două luni de la meciul cu Legia Varșovia, FC Botoșani dispută o nouă partidă importantă, întâlnește Dinamo București în etapa a XI – a din Liga 1. Porțiunea de asfalt din zona amintită arată ca după bombardament. Asfaltul este crăpat și lăsat în anumite părți, și-au făcut apariția și niște lemne, iar un mic șantier este delimitat de o plasă de plastic.
În acea parte a Stadionului Municipal, Direcția de Servicii Publice, Sport și Agrement (DSPSA) se tot muncește din luna iunie a acestui an să amenajeze un bazin subteran de apă de 50 de metri cubi care să fie conectat la un sistem de șase hidranți și 16 cișmele. Investiția nu era finalizată la partida din Europa League, așa că rezolvarea a fost una specific românească.
”Acolo nu s-a prăbușit, lucrările nu erau gata la meciul cu Legia și s-a făcut o variantă de compromis”, afirmă Eugen Țurcanu, director DSPSA.

 

 

De contract răspunde DSPSA, vina aruncată pe club și Primărie


Cel care este și consilier local susține că vinovați pentru ceea ce se întâmplă acolo sunt și reprezentanții echipei fanion a județului.
”Acolo în mod normal trebuie închis tronsonul respectiv, le-am spus celor de la FC Botoșani, dar au făcut ce-au vrut ei”, a mai spus Eugen Țurcanu.
Potrivit acestuia, investiția a întârziat din cauza unor probleme financiare pe care Primăria Botoșani le-a avut în vara acestui an și care au blocat constructorul. Este vorba de firma ”Dioconstruct” cu care s-a perfectat un contract de circa 600.000 de lei fără TVA, directorul DSPSA preconizând că în octombrie lucrările vor fi finalizate.
Cât despre ceea ce s-a făcut pentru meciul cu Legia Varșovia și care apoi s-a stricat, administratorul Stadionului Municipal, Ovidiu Lezeriuc, a pus punctul pe ”i”: ”sunt niște chestii neprevăzute, niște bani aruncați efectiv”.