Urmare a scandalului izbucnit între taximetriști și cei care practică transportul de ridesharing, se încearcă îmbunătățirea serviciilor oferite de prima categorie.
Reprezentanții Camerei Taximetriștilor de la Botoșani au avut mai multe ieșiri publice, inclusiv audiențe la prefect și primar, prin care și-au transmis nemulțumirile.
Totodată au luat act și de anumite comportamente necorespunzătoare pe care le practică unii taximetriști.
Acestea pot fi însă sancționate, lucru mai puțin știut de botoșăneni. În cazul în care cei care apelează la serviciile de taximetrie și întâmpină probleme, pot sesiza aceste nereguli la dispecerat.
„Dispeceratul își face treaba și blochează comenzile. La prima abatere este suspendat o săptămână. La a doua abatere la fel, la a treia abatere pleacă. Astea sunt niște reguli, sunt măsuri care sunt luate dar nu pot depune plângeri în locul clientului”,
Iulian Bauer, președinte Camera Taximetriștilor
Numerele celor două dispecerate de la Botoșani sunt:
0231/5110
0231/5177
„Orice client este nemulțumit poate suna la 5110 în momentul în care consideră că i s-au luat mai mulți bani decât a făcut cursa și nu i s-a aliberat bon fiscal, atunci sună la dispecerat. Dispeceratul ia măsuri cu el, o săptămână, două, trei, o lună. Și persoana nu va mai primi comenzi”.
La Botoșani au existat cazuri de șoferi de taxi care au fost blocați și pe o perioadă de o lună de către dispecerat.
Aceștia nu mai primesc comenzi însă pot, în schimb, să stea pe stradă pentru clienți „la portieră”.