Florin Țurcanu reacționează la acuzele cu mâncarea stricată: Exclus așa ceva!

La scurt timp după transmiterea fotografiilor din carantina de la Tabăra Codrii de Aramă de la Agafton, Florin Țurcanu, administratorul firmei de catering a reacționat.

 

El a transmis public că garantează 100% pentru produsele alimentare pe care le livrează oamenilor care sunt carantinați la Agafton.

 

„Noi am avut livrări în fiecare zi, dar caserolă cu salam și crenvurști am livrat joi și astăzi. Noi cumpărăm salamurile de la o zi la alta. Adică ce am livrat azi, am achiziționat ieri. Avem facturi, avem certificate, avem tot. Singura explicație poate fi faptul că acea caserolă să fie de joi, ei nu au consumat-o, au ținut-o pe acolo pe undeva și i-au făcut azi poză. Nu există așa ceva, noi le cumpărăm de la o zi la alta, avem toate documentele necesare”,

Florin Țurcanu, administratorul firmei de catering

 

Ieri restaurantul administrat de familia Țurcanu a livrat pizza. Iar astăzi s-a revenit la hrană rece.

 

„Eu îmi cer iertare opiniei publice dacă se creează așa o situație. Dar vă garantez că nu există așa ceva. Poate oricine să vină să verifice. Noi nu lucrăm pe stocuri, că nu avem niciun interes”,

Florin Țurcanu, administratorul firmei de catering

 

Pentru a-și demonstra spusele, Florin Țurcanu a trimis factura fiscală și bonul de cumpărături care arată că produsele au fost achiziționate în cursul zilei de ieri.

 

 

DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store