Cu 45.000 euro, a deschis trei magazine proprii în judeţul Botoşani, după ce exportul a fost întrerupt de coronavirus.
Vlăsie Company, producătorul brandului Caşcaval de Săveni, a deschis trei magazine proprii în judeţul Botoşani, în care a investit 45.000 de euro, după ce exporturile s-au blocat din cauza pandemiei de COVID-19.
Compania produce de un deceniu brânzeturi după reţete tradiţionale, pe care le vindea atât în România, cât şi în SUA până în luna martie a acestui an, scrie Ziarul Financiar.
„Lucrurile nu se mişcă aşa cum ar trebui, dar vânzările noastre au scăzut foarte puţin. N-am mai putut exporta în SUA şi ne-am gândit să ne facem o reţea de desfacere, iar în aprilie am deschis primul magazin în Săveni, apoi alte două în oraşul Botoşani. (...) Finanţarea a fost din surse proprii şi am investit 15.000 de euro în fiecare locaţie“, spune Constantin Aniculăesă.
Compania colectează laptele de la fermieri şi crescători de animale din zona Săveniului. Acesta este prelucrat în propria unitate de procesare a laptelui, cu o capacitate de producţie de circa 10.000 litri de lapte pe zi.
Compania a avut o cifră de afaceri de 5,8 mil. lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent, iar profitul a fost de 106.000 de lei, mai mare cu 12,5%, având un număr mediu de 20 de angajaţi, arată datele de la Ministerul de Finanţe, mai scrie sursa citată.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL: