FC Botoşani – Steaua, meciul în care firmele lui Iftime & Şfaiţer au marcat de 19 ori – GALERIE FOTO

 

Principalii doi oameni din fruntea FC Botoşani au profitat considerabil de partida cu Steaua Bucureşti pentru a-şi promova afacerile. Meciul cu campioana en-titre poate intra în istorie ca fiind cel în care o companie din oraş a avut cele mai multe bannere publicitare la o competiţie desfăşurată pe Stadionul Municipal.
bannere elsaco voronskaya la botosani steaua

Cel mai mare mesh din Liga I

Reporterul Botoşăneanul a numărat nici mai mult, nici mai puţin de 14 bannere sau meshuri pe care Elsaco le-a avut montate pe arenă. Toate au avut poziţii orientate spre camerele de filmat, beneficiind şi de cele mai bun locaţii, precum tabela de marcaj, unde au fost dispuse două astfel de bannere. Compania controlată de Valeriu Iftime a avut probabil şi cel mai mare afiş publicitar existent la vreo partidă de Liga I – meshul montat în faţa casei fostului director de la Camera Agricolă, Gheorghe Dănilă, care a necesitat şi o mică investiţie, date fiind dimensiunile uriaşe trebuind să fie montaţi mai mulţi stâlpi de susţinere. Meshul în cauză a fost însoţit de alte două bannere.

Iftime iar ar vrea să plece

După meciul în cauză, ca de nenumărate ori, preşedintele consiliului de administraţie al clubului, iar a spus că ar vrea să renunţe la echipă.
„Dacă aş putea, aş pleca din fotbal acum. Vă dau cuvântul meu de onoare. Aş pleca din fotbal nu cu răutate, ci cu bucurie şi cu plăcere că s-a întâmplat ceva în perioada în care am fost eu preşedinte de club”, a afirmat Valeriu Iftime. Acesta a adăugat că fotbalul e ca un sejur la Las Vegas, în care după două zile te trezeşti că ai rămas fără bani, dând de înţeles că, la fel ca la jocurile de noroc, nici în fotbal nu câştigi vreodată. „Eu sunt trezit de mult, dar sunt încorsetat”, a explicat Valeriu Iftime motivul pentru care rămâne în fruntea clubului.

Locuri în care a avut Elsaco reclamă pe Stadionul Municipal

-    Două bannere la tabela de marcaj
-    Două bannere în dreptul casei lui Gheorghe Dănilă
-    Două bannere la intrarea galeriei oaspeţilor
-    Două bannere în spatele porţii dinspre bulevard
-    Două bannere în spatele porţii dinspre Calea Națională
-    Un mesh la intrarea oaspeţilor
-    Un mesh în dreptul casei lui Gheorghe Dănilă
-    Două bannere verticale lângă meshul de la casa lui Gheorghe Dănilă

Hai şi cu Vorona

Pentru Prodalcom și Voronskaya, brandurile de la firmele controlate de Cornel Șfaițer, președinte FC Botoșani, am numărat cinci bannere:
-    În sectorul de tribună rezervat oaspeţilor
-    În dreptul casei lui Gheorghe Dănilă
-    La intrarea oaspeţilor
-    În spatele porţii dinspre bulevard
-    În spatele porţii dinspre Calea Naţională 
Elsaco este promovată nu doar prin bannere şi meshuri, ci şi prin imnul formaţiei, unde, pe lângă „FC Bo-to-şani” se scandează şi „El-sa-co”.
Primăria Botoşani, care de la promovarea în liga a doua a contribuit la bugetul echipei cu peste două milioane de euro, a avut un singur banner, pe partea opusă celei spre care sunt orientate camere de luate vederi, iar Consiliul Judeţean Botoşani, care anul acesta a dat clubului 810.000 de lei, nici unul.
VEZI ŞI:
FC Botoşani – Steaua, meciul şi ziua în care s-a batjocorit oraşul – VIDEO & GALERIE FOTO
[[banner]]
VEZI ŞI:
FOTOREPORTAJ Botoşani–Steaua,între asalt pe blocuri, galerii şi obscenităţi – VIDEO  
[[galerie-foto]]