Șefii de la CJ supărați și ei cu bătaia de joc de la Apă : O să răspundă cineva de bâlbâiala care a fost

Probabil că dacă ar fi existat o mai bună comunicare cu cetățenii, valul de nemulțumiri nu ar fi fost într-atât de aprig. În condițiile în care, încă de pe data de 21 iunie, reprezentanții Nova Apaserv nu au mai revenit cu nici un fel de comunicat privitor la întreruperea apei.

 

În condițiile în care week-endul trecut apa nu a mai fost oprită în ciuda anunțului făcut și a faptului că oamenii și-au strâns rezerve. 

Pe banii lor.

Și în condițiile în care în actualul week-end majoritatea au renunțat la apa strânsă, dată fiind experiența sfârșitului de săptămână trecut. 

În cazul în care din partea societății Nova Apaserv s-ar fi emis informări regulate privitoare la ritmul lucrărilor și bineînțeles avaria pe care nu a prevăzut-o nimeni, probabil că lucrurile ar fi stat altfel iar disconfortul creat ar fi fost redus. 

„O să răspundă cineva de bâlbâiala care a fost cu comunicarea. Mi se pare normal dacă s-a dat un termen de constructor de 12 ore pentru lucrarea respectivă, să se respecte acest termen. O să facem o analiză pe tema asta și o să se ia măsurile care se impun. Locuitorii județului Botoșani nu au nici o vină să sufere pe bâlbâiala unor persoane care s-au ocupat de acest lucru”
Dorin Birta, vicepreședinte CJ Botoșani

Șeful de la județ a mai arătat că pe de o parte înțelege efortul depus de echipele operatorului de apă coordonate de colegul Liviu Constantin Toma și o parte dintre directorii de la Apă. 

Însă, ar fi trebuit să se acorde o atenție sporită și comunicării cu cetățenii. 

”Cred că zicala aia cu vorba bună duce unde trebuie, noi suntem înțelegători, că noi suntem înțelegători toți și înțelegem toate problemele, dar trebuie să vii pe partea de comunicare cu informații clare”

”Este un consum inutil care poate nu era necesar ”

Cea mai sumbră previziune arată că botoșănenii din zonele înalte ale orașului ar urma să aibă apă la robinete abia mâine dimineață. (G.E.)