Șefa de la Mavromati înființează un birou de reclamații pentru pacienți, sesizările se rezolvă pe loc

Urmare a unor neplăceri ivite în cadrul Spitalului Județean Mavromati s-a luat decizia amenajării unui birou care să preia sesizările pacienților sau aparținătorilor.

 

Acest spațiu urmează să fie amenajat în ambulatoriul de specialitate unde se regăsesc cei mai mulți pacienți care au nevoie de servicii medicale.

 

„Acum suntem în faza de amenajare a acestui birou care va fi în ambulatoriu. În urma discuțiilor pe care le-am avut și cu asistenta coordonatoare din ambulatoriu, care este un cadru medical foarte implicat în activitatea de acolo, ideea a fost să facem acest birou în care orice problemă să fie discutată în acel spațiu”,

Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati

 

Astfel, orice persoană care întâmpină vreo problemă în spital se poate adresa acestui birou îîn care se vor afla pe rând șefii spitalului.

 

„Un birou în care pe rând vom fi și eu și directorul medical și directorul de îngrijiri și asistenta coordonatoare din ambulatoriu, pentru a rezolva problemele în timp real, fără a mai fi nevoie de acele hârtii, de acele comisii, de acele anchete și să rezolvăm în timp real situațiile”,

Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati

 

În acest fel vor fi eliminate breșele de comunicare iar problemele apărute se vor putea rezolva pe loc.

 

Anna Maria Rotaru, BT TV