Centrul comercial anunță că îşi extinde zona de divertisment.
În 2019 a avut venituri din chirii de 8 mil. lei, plus 12%. Mall-ul a intrat în reorganizare juridică după ce vreme de patru ani s-a aflat în insolvenţă.
Mall-ul din Botoşani are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi. Printre cei peste 60 de chiriaşi se numără branduri precum H&M, Kenvelo, Yves Rocher şi Pepco, scrie zf.ro. Uvertura Mall, centru comercial din Botoşani aflat în reorganizare juridică, şi-a majorat veniturile din chirii cu 12% în 2019, depăşind 8 milioane de lei.
„În anul 2019, Uvertura Mall s-a axat pe creşterea veniturilor companiei, dar în special pe creşterea profitului. Astfel, dacă în 2018 veniturile companiei au fost de 7,3 milioane de lei, în 2019 veniturile au fost de 8,2 milioane de lei, în creştere cu 12%“, spune pentru zf.ro Boris Titov, shopping center manager al Uvertura Mall.
Uvertura Mall a fost tranzitat de 3,3 milioane de vizitatori în 2019, cu 5,5% mai mult decât în anul anterior. Profitul a ajuns la 1,8 mil. lei, plus 84%.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL: